کد خبر: ۲۲۹۰۸۸
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، فرهاد کاظمي در مورد حرف‌هاي محمدزاده، رئيس کميته اخلاق فدراسيون که گفته است حجت الاسلام عليپور نامه‌اي به باشگاه پيکان براي همکاري نکردن با اين مربي ارسال نکرده است، گفت: من در جريان صحبت‌هاي رئيس کميته اخلاق قرار دارم و بايد بگويم که عليپور به طور واضح مثل هميشه دروغ گفته است! در مورد اين اتفاق آقاي مهدي تاج، مسئولان و اعضاي هيئت مديره باشگاه پيکان و حتي معاونت پرسنلي وزارت ورزش در جريان کامل قرار دارند و چنين نامه‌اي از سوي عليپور به باشگاه پيکان زده شده است.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: عليپور بهترين مدرک را به من داده و در دادگاه روحانيت او را مي‌بينم. من اين شکايت را به صورت جداگانه به فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش، کميته اخلاق فدراسيون و کميسيون اصل 90 مجلس ارائه خواهم داد و براي گرفتن حقم عقب‌نشيني نمي‌کنم. هر فردي هم بخواهد نامه عليپور به باشگاه پيکان را نفي کند يا در اين مورد سهل‌انگاري کند را به دادگاه مي‌کشانم. بالاخره بايد جلوي اين کارها گرفته شود تا برخي افراد به صورت پنهاني حق ديگران را نخورند.

کاظمي در قسمت ديگري از حرف هايش گفت:مطمئن باشيد حق خودم را مي گيريم و دوران اين کارها تمام شده که عليپور از طريق مذاکرات و نامه نگاري هاي پنهاني و غير قانوني، مانع از فعاليت من شود و بعد در رسانه ها يا به ديگران بگويد که چنين کاري انجام نداده است.هر کسي که از اسم نهادها و نظام سوء استفاده مي کند بايد پاسخگو باشد و باز هم مي گويم که عليپور را در دادگاه روحانيت مي بينم.اين سناريو 5 سال است که تمامي ندارد و خيلي ها نمي دانند اين افراد چگونه حقم را خوردند و با آبرويم بازي کردند.

سرمربي پيشين تيم فوتبال پيکان در پاسخ به اين سؤال که «آيا از قطع همکاري با باشگاه پيکان ناراحت نيستيد؟»، افزود: من يک سال قرارداد داشتم و وظيفه‌ام اين بود تا کارم را انجام دهم. زياد هم اهل حرف زدن و مصاحبه نيستم و اين را هم بگويم که قرارداد قلبي من با کارگران کارخانه ايران خودرو بود. براي آنها آرزوي موفقيت دارم و باز هم تأکيد مي‌کنم که فقط يک سال قرارداد داشتم و کارم را هم انجام دادم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها