کد خبر: ۲۲۹۰۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، تیم‌ملی فرانسه یکی از بهترین بازی‌هایش در 8 سال اخیر را در دیدار دوستانه مقابل جامائیکا انجام داد و 8 بار دروازه این تیم را بازکرد تا با اعتماد به‌نفس کامل آماده رؤیایی با هندوراس در روز 15 ژوئن باشد.

نکته مهم در این پیروزی بازگشت کریم بن‌زما به ترکیب تیم‌ملی فرانسه بود. بن‌زما با زدن دو گل و ساختن دو گل دیگر بهترین بازیکن زمین بود و هم‌تیمی‌هایش را به گلزنی در جام جهانی‌ کاملاً امیدوار کرد. او پس از این بازی به خبرنگاران گفت‌: «پیروزی در خانه پیش از عزیمت به جام‌جهانی‌ خیلی مهم بود. ما حالا به همه نشان دادیم که مهاجمان گلزنی داریم و می‌توانیم با اطمینان در جام‌جهانی‌ بازی کنیم. من دوسالی بود که در سمت چپ خط حمله بازی نکرده بودم و این پست مورد علاقه‌ام نبود ولی با تحرک در این منطقه و تعویض منطقه بازی با ژیرو گل‌های زیادی زدیم و نشان دادیم که می‌توانیم به خوبی در کنار هم بازی کنیم. این روند گلزنی باید ادامه پیدا کند.» موسی سیسوکو؛ هافبک فرانسوی‌ها هم بعد از بازی گفت: «ما این بازی را کاملاً جدی گرفتیم. آنها مقابل سوئیس خوب بازی کرده بودند و ما دوست داشتیم با زدن یک گل در همان دقایق اولیه کارمان را ساده‌تر کنیم اما موقعیت‌های خیلی خوبی در ادامه بازی نصیب ما شد و توانستیم از اکثر آنها استفاده کنیم.»

ماتویدی: دیگر نباید در مورد ریبری حرف بزنیم

بلز ماتویدی هافبک پاری‌سن‌ژرمن هم گفت: «بازی جدی بود و ما از نتیجه کاملاً راضی هستیم. ما سه بازی دوستانه داشتیم و این بازی پایان خوبی پیش از رفتن به برزیل بود. ما می‌دانستیم بازی کاملاً متفاوتی را پیش‌رو داریم و توانستیم گل‌هایی بزنیم که اعتماد به‌نفس ما را بالا ببرد. من در این بازی دو پست کاملاً متفاوت داشتم و‌در بازی‌های جام جهانی‌ حاضرم در هر دو پست بازی کنم هر چند که در تیم باشگاهی‌ام یک هافبک دفاعی هستم. نبودن ریبری برای همه ما ناراحت‌کننده بود ولی دیگر نباید درباره اتفاقی که رخ داده صحبت کنیم و آماده رویارویی با حریفان باشیم.»

کابای: بازی گروهی‌مان خوب بود

یوهان کابای هافبک گلزن فرانسوی‌ها هم گفت: «ما بازی گروهی خوبی را به نمایش گذاشتیم و این عالی بود. کریم در این بازی آزادی عمل بیشتری داشت و ترکیب خوبی را با اولیویه در زمین داشتند. به نظرم تنها کافی است به این زوج توپ‌های خوبی برسانید و از نظر گلزنی دیگر نگرانی نداشته باشید. این برد برای ما قبل از اولین بازی جام‌جهانی‌ اهمیت زیادی داشت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها