کد خبر: ۲۲۹۰۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، زین‌الدین زیدان اسطوره سابق دنیای فوتبال بعد از تساوی 2-2 تیم پیشکسوتان رئال‌مادرید با تیم پیشکسوتان اینتر که در قالب یک بازی دوستانه برگزار شده بود، با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و اعلام کرد در فصل آینده به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در رئال‌مادرید به فعالیت مشغول خواهد بود.

زیزو در پایان این بازی به خبرنگار شبکه لاسکستا گفت: «در حال حاضر اینجا هستم و به فعالیتم در رئال‌مادرید ادامه خواهم داد. باید ببینیم که چه خواهد شد.»
بعد از اتمام اولین فصل حضور زیدان روی نیمکت مربیگری رئال‌مادرید و همکاری‌‌اش با آنچلوتی، وی در مورد این تجربه جدید گفت: «من از این تجربه خوشم می‌‌آید.

مربیگری شبیه بازی کردن نیست ولی از این تجربه خوشم آمده است.»در روزهای اخیر سران باشگاه بوردو تمایل زیادی داشتند تا با به خدمت گرفتن زیدان که در طول سال‌های 1992 تا 1996 بازیکن آنها بود، او را به عنوان سرمربی جدیدشان معرفی کنند ولی گویا روند مذاکرات به خوبی پیش نرفت و در نهایت زیزو هدایت این باشگاه فرانسوی را در دست نخواهد گرفت. ژان لوئیس تریائو، رئیس این باشگاه در گفت‌وگو با آر. تی. ال گفت: «من این را تکذیب نمی‌کنم که ما تماس‌های متعددی داشتیم ولی متأسفانه نتوانستیم این تماس‌ها را به سرانجام برسانیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها