کد خبر: ۲۲۸۹۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
مدافع فصل گذشته تراکتورسازی گفت: «55 درصد قراردادم را نگرفته ام و دنبال طلبم هستم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، فرشید طالبی درباره شرایطش اظهار داشت: «من قراردادم با تیم تراکتور تمام شده است و بازیکن آزاد هستم. تا همین امروز هم که در تراکتور با تمام این مشکلات ماندم به خاطر طرفداران این تیم بود و نه بخاطر شخص دیگری. من 55 درصد قراردادم را نگرفته ام و دنبال طلبم هستم تا ببینم در آینده چه تصمیمی می گیرم.»

 

وی در رابطه با پیشنهادهایش افزود: «با چند باشگاه در حال مذاکره هستم. جالب است که من در 4 باشگاهی که در چند سال اخیر در آن جا بودم قهرمان یکی از 2 جام حذفی یا لیگ شدم. امیدوارم که امسال هم تیمی را انتخاب کنم که وضعیتم این گونه باشد.»

 

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی تصریح کرد: «تراکتورسازی کارش را در نقل و انتقالات دیرتر از سایر تیم ها آغاز کرد و هنوز با حرفه ای بودن خیلی فاصله دارد. خیلی از کارهایی که باید یک باشگاه در فصل نقل و انتقالات انجام دهد، را تراکتوری ها انجام ندادند و نمی دانم به دنبال چه هدفی هستند.»

 

طالبی در پایان گفت: «من در سفری که به ترکیه داشتم 2 هفته در کمپ تیم گالاتاسرای تمرین کردم و آماده هستم. الان هم در تهران با مربی مشغول تمرین هستم و تا زمانی که به یک تیم منتقل شوم، بدنم را آماده نگه می دارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها