کد خبر: ۲۲۸۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۰ مهر ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل «خرگزاری دانشجو»، در حالی که ساعات کوتاهی از اتهام زنی دولت آمریکا به کشورمان مبنی بر دخالت در توطئه انفجار سفارت عربستان در واشنگتن نمی گذرد، واکنش ها همچنان به این موضوع ادامه دارد.
 
وزارت خزانه داری امریکا نیز در پی این حادثه مشکوک در خبری مضحک اعلام کرد که قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس را مجددا تحریم خواهد کرد!
 
جدا از اتفاق روی داده و زوایای پنهان آن که نقش دولت ایالات متحده را در اجرای این اتهام زنی بر علیه کشورمان پررنگ می کند و آنگونه که از اظهارات وزیرخارجه امریکا مشخص می شود، امریکا تلاش خواهد کرد اجماع بین المللی را بر علیه ایران به وجود آورد و انچه جالب و توام با طنز است تحریم دوباره فرمانده سپاه قدس است.
 
معلوم نیست در تحریم دوباره این فرمانده چه چیزی بر آن تحریم سابق خواهد افزود، در حالی که نهایت تحریم ایشان عدم ورود به ایالات متحده است که در دور تحریم های گذشته اعمال شده است! و سوال دیگری که باید از مسئولان امریکایی پرسید این است که اساسا آیا این تحریم ها جز یک حرکت بیهوده و بی اثر و مضحک چیز دیگری است؟ آیا سردار قاسمی قصد ورود به امریکا را داشته که اکنون دولت ایالات متحد در این راستا سنگ اندازی می کند.
 
لازم به ذكر است، سناریوی ایجاد شده بر علیه ایران در راستای ادامه پروژه به اصطلاح انزوای ایران از سوی دولت امریکا و سیاست ایران هراسی در منطقه است.
 
دولت امریکا که تلاش هایش در زمینه توقف برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان تا کنون نتیجه بخش نبوده است، اکنون که منطقه دچار انقلاب های پی در پی گشته، در صدد است موضوع فعالیت های هسته ای ایران و اعمال فشارهای هر چه بیشتر بر کشورمان را که تحت الشعاع حوادث منطقه قرار گرفته است را افزایش دهد.
 
این در حالی است که علی رغم تاثیر کوتاه مدت و کم اثر این تحریم ها، جمهوری اسلامی اعلام کرده به هیچ عنوان فعالیت های هسته ای متوقف نخواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
افسر جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
عشق است حاج قاسم..
کور شه هر کی نمیتونه ببینتش..
نابودی دشمناش بلند صلوات...
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خداود ایشان را حفظ کند که حقیقتاً چهره پاسدار واقعی اسلام را تداعی می کنند.
پاسخ
خادم الشهدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام آمریکا واربابانش واذنابش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.حاج قاسم افتخار هر ایرانی است .ایشان جز معدود کسانی هستند که با پایسان یافتن جنگ،جنگ هنوز برای آنان ادامه دارد.خدا ایشان را برای ما در کنف حمایت خود قراردهد واین بازوی رزنده نظام اسلامی را حفظ فرمایید.آمین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها