کد خبر: ۲۲۸۹۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال از افشارزاده و جویباری خواسته در صورتی که موفق به جذب انصاری‌فرد نشدند آرش افشین را بگیرند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده روی قاضی و برهانی در خط حمله تیمش حساب می‌کند به خصوص قاضی که سال گذشته نسبتا رضایت سرمربی آبی‌ها را جلب کرد.

 

قلعه‌نویی، محمدمهدی نظری را نخواست و حالا به جای او به دنبال جذب یک مهاجم سرعتی و گلزن است. انتخاب اول او برای خط حمله کریم انصاری‌فرد است که وقتی در پرسپولیس بود با قاضی رابطه چندان خوبی نداشت.

 

قلعه‌نویی خطاب به مسئولان استقلال از جمله افشارزاده و جویباری گفت: «سعی کنید کریم انصاری‌فرد را راضی کنید. با حضور او خط حمله استقلال خیلی تقویت می‌شود و مشکل گلزنی ما هم حل خواهد شد اما اگر به هر دلیلی کریم نیامد یا به خارج رفت سعی کنید آرش افشین را بگیرید.»

 

البته سرمربی آبی‌ها نیم نگاهی هم به سجاد شهباززاده دارد و شاید او را هم جذب کند. استقلالی‌ها قصد داشتند سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا شهباززاده را مثل مبعلی به عنوان یار کمکی بگیرند که نشد اما حالا او در لیست امیر قلعه‌نویی هست.

 

امیر سال گذشته هم انصاری‌فرد را می‌خواست اما کریم نمی‌خواست از پرسپولیس مستقیما راهی استقلال شود. امسال هم تا حد زیادی بعید است او سر از استقلال درآورد به همین دلیل سرمربی آبی‌پوشان افشین و شهباززاده را به نوعی در آب نمک خوابانده تا در صورت نیاز آن‌ها را به تیمش اضافه کند.

 

امسال استقلالی‌ها قاعدتا باید قراردادهای سبک‌تری ببندند اما در مورد امثال آندو و خسرو (اگر بمانند) استثناهایی وجود دارد.

 

کریم انصاری‌فرد هم جزو کسانی است که اگر استقلالی شود آبی‌ها حسابی سر کیسه را برایش شل می‌کنند. او در پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز قراردادی میلیاردی داشت و البته همچنان در تلاش است تا به تیم‌های اروپایی برود و به آرزوی دیرینه‌اش جامه عمل بپوشاند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها