کد خبر: ۲۲۸۷۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، امير قلعه‌نويي پس از نشست با بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز که با حضور آقاي پورحيدري که بزرگتر من و تيم هستند برگزار شد در مورد انتخاب همکارانم براي فصل آينده مطالبي عنوان شد و به جمع‌بندي رسيديم.

به گزارش تسنيم، وي با ابراز خرسندي از اينکه حساب باشگاه استقلال باز شده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه حساب باشگاه باز شده و مديريت باشگاه مي‌تواند مطالبات باقيمانده بازيکنان از فصل گذشته و مبالغ مورد نظر بازيکنان جديد براي عقد قرارداد را پرداخت کند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با اعلام اينکه اين تيم براي حضور در چهاردهمين دوره ليگ برتر کم کم شکل مي‌گيرد در خصوص فعاليت آبي‌پوشان در فصل نقل انتقالات گفت: تا به امروز سه بازيکن جذب کرده‌ايم که کار انتقال آنها به استقلال به صورت قطعي انجام شده و با 3 بازيکن ديگر نيز تقريبا توافق حاصل شده و به زودي قرار داد امضا مي‌شود.

قلعه‌نويي افزود: قرار است نفرات جديد تيم فوتبال استقلال طي مراسمي به صورت رسمي به خبرنگاران و هواداران معرفي شوند. تاريخ برگزاري اين مراسم نيز به زودي از سوي آقاي افشارزاده اعلام خواهد شد.

انتخاب دستياران و اعضاي کادر فني استقلال براي فصل آينده سوژه پرسش ديگر خبرنگاران از امير قلعه‌نويي بود که وي در پاسخ به آن گفت: من در تيمم دستيار ندارم بلکه همکار دارم. همانطور که عنوان کردم يکي از مواردي که در جلسه امروز مطرح شد انتخاب همکارانم بود که خوشبختانه به جمع‌بندي خوبي رسيديم. طي يکي دو روز آينده که زمان در اختيار داريم مي‌توانيم بهترين گزينه‌ها را انتخاب کرده و معرفي کنيم.

سرمربي استقلال در واکنش به طرح اين موضوع که عنوان مي‌شود به دليل اينکه فهرست استقلال براي فصل آينده مشخص نشده او براي امضاي قرارداد دست نگه داشته تا اين تيم بسته شود، گفت: اينطور نيست من به مردم بدهکارم و افتخار مي‌کنم که در خدمت آنها باشم. من با آقاي افشارزاده حرف زدم و حرفم حرف است و سند. من چون به آقاي افشارزده قول دادم حتما در استقلال مي‌مانم.

وي با اعلام اينکه دستيارانش در تيم فوتبال استقلال به زودي اعلام خواهند شد، در خصوص مذاکره حنيف عمران‌زاده با باشگاه تراکتورسازي گفت: هر بازيکني که آزاد است و با استقلال قرارداد ندارد مي‌تواند با باشگاه ديگر مذاکره کند.

قلعه‌نويي از روند فعاليت‌هاي باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات ابراز رضايت کرد و گفت: از نقل و انتقالات تيم استقلال راضيم. آقاي نظري جويباري در زمينه نقل و انتقالات زحمات خوبي کشيده و دارد تيم خوبي براي فصل آينده آماده مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها