کد خبر: ۲۲۸۷۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو پس از شکست مقابل ایران در بازی دوستانه یکشنبه شب اظهار کرد: عملکرد بدی نداشتیم. به نظر من در بعضی از مقاطع بازی ما به راحتی به ایران اجازه دادیم که نبض بازی را دست بگیرد. می‌توانستیم با قدرت بیشتری کار کنیم و فضاها بیشتر را به آنها ندهیم.

او ادامه داد: بار دیگر مثل بازی با آرژانتین قبل از پایان بازی نخست گل خوردیم و همین مساله باعث شد که تمرکز ما در بین دو نیمه روی مسائل دیگری باشد و این که بتوانیم روحیه بازیکنان را برگردانیم. این مساله‌ای است که در حال کار روی آن هستیم تا دیگر شاهد تکرارش نباشیم.

هارت گفت: من از عملکرد تیمم در 20 دقیقه‌ پایانی بازی راضی هستم به ویژه در خط حمله. اگر چه ما مقابل تیمی بازی می‌کردیم که کاملا آماده بود و استراحت کافی برای این بازی را داشت. ما هم می‌خواهیم به همین سطح برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تیم ترینیداد و توباگو در ادامه گفت: در کل ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به بعضی از بازیکنان کم‌تجربه‌تر خود فرصت خوبی برای بازی بدهیم؛ آن هم در یک سطح بالا و جایگاهی که دوست داریم به آن دست پیدا کنیم. ما باز هم با نگاه کردن فیلم این بازی‌ها به فضای آنها برمی‌گردیم تا آنچه را باید، در آینده به ما تحویل دهد. هنوز راه زیادی تا رسیدن به نقطه‌ای که در نظر گرفته بودیم، داریم. همه هدف ما هم رسیدن به همان مرحله است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها