کد خبر: ۲۲۸۶۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: «مطبوعات ما را زیر سایه ولاسکو بردند و حالا می‌خواستیم از زیر سایه وی خارج شویم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از فارس ، سید محمد موسوی در مورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال 2014 اظهار داشت: «بازی‌ها سخت شروع شد؛ بازی‌های با استرس آغاز شد برای ما، چراکه مردم انتظار داشتند ایتالیا را در خانه خودش شکست دهیم. به نظر من ایتالیا امسال قوی‌ترین تیم مسابقات  و بهترین تیم جهان است.»

 

وی ادامه داد: «دو بازی را باختیم، اما مقابل برزیل نیاز به امتیاز داشتیم، چون حداقل از نظر روحی به خودمان ثابت کنیم که می‌توانیم برابر تیم‌های بزرگ بازهم برنده باشیم. باخت برابر ایتالیا موجب شده بود تا بازیکنان از نظر روحی با مشکل روبرو شوند، اما خوشبختانه مقابل برزیل جبران کردیم.»

 

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: «ولاسکو کارهای بزرگی برای والیبال ایران کرد و اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان منتقل کرد، اما تمام تیم آنگونه که در رسانه‌ها مطرح می‌شد ولاسکو نبود. زمان خداحافظی مانند یک قهرمان وی را بدرقه کردند، اما واقعیت این بود که کنار ولاسکو بازیکنانی هم بودند. این موضوع تاثیر زیادی روی من گذاشته بودی و مطبوعات ما را زیر سایه ولاسکو بردند و حالا می‌خواستیم از زیر سایه وی خارج شویم.»

 

موسوی عنوان کرد: «به هر حال شش بازی را میزبان هستیم و بدون شک در مسابقاتی که میزبان هستیم می‌توانیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. باید استرسی که از سوی تماشاگران منتقل می‌شود را کنترل کرده و به انرژی مثبت تبدیلش کنیم. اگر از برزیل امتیاز بگیریم صعودمان به مرحله نهایی قطعی خواهد شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها