کد خبر: ۲۲۸۵۲۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۲     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پس از برکناری گردون ایگه‌ساند به دنبال جانشینی برای این مربی است. آنها کارلوس کی روش استفان کشی و رودی کرول را به عنوان گزینه‌های خود برای انتخاب سرمربی این تیم معرفی کرده اند.

مارک فیش، مدافع سابق تیم ملی آفریقای جنوبی ، کارلوس کی روش را گزینه مناسبی برای هدایت آفریقای جنوبی معرفی کرد و گفت: به نظرم کی‌روش بهترین گزینه برای مربیگری در آفریقای جنوبی است. البته قطعا هر کدام از این سه گزینه که سرمربی آفریقای جنوبی شوند گامی رو به جلو برای ما خواهد بود، اما من از بین این سه گزینه کی روش را انتخاب می‌کنم،‌ چرا که این مربی چه از لحاظ تکنیکی و چه تاکتیکی مربی خوب و کارآمدی است.

کارلوس کی روش که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد، قراردادش پس از پایان جام جهانی برزیل به پایان می‌رسد و رسانه‌های آفریقایی از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی جدید آفریقای جنوبی در ماه آینده خبر داده‌اند.

مدافع سابق آفریقای جنوبی در پایان گفت: کی‌روش مربی است که باعث می‌شود بازیکنان و مسئولان فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به او احترام بگذارند. هواداران آفریقای جنوبی دوست دارند که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها