کد خبر: ۲۲۸۵۰۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
سخنگوي هيات مديره باشگاه استقلال گفت: تيم استقلال تقريبا بسته شده و مي‌توانيم از حساب باشگاه پول برداشت کنيم.
رضا افجه‌اي سخنگوي هيات مديره باشگاه استقلال پس از اتمام جلسه هيات مديره در جمع خبرنگاران گفت: پيش از شروع صحبت‌هايم در جلسه هيات مديره از طرف خانواده باشگاه استقلال پيروزي تيم ملي واليبال کشورمان مقابل برزيل را به همه به خصوص هواداران تبريک مي‌گويم چرا که واليباليست‌ها کاري کردند کارستان و اميدوارم اين پيروزي‌ها ادامه داشته باشد.

وي درمورد جلسه هيات مديره هم ادامه داد: تصميماتي که امروز گرفته شد مبني بر تعويق شروع تمرينات بود چرا که کمپ ما در تعميرات است و احتمالا از هفته آينده تمرينات‌مان آغاز مي‌شود. تيم بزرگسالان ما تقريبا بسته شده و حساب باشگاه هم باز شده و مي‌توانيم از اين حساب برداشت کنيم و اجازه برداشت به ما داده شده و هر زمان که بازيکنان ما نهايي شوند آنها را رسما اعلام مي‌کنيم.

افجه‌اي افزود: بحث بعدي هيات مديره تشکيل کارگروهي جديد براي تدوين اساسنامه جديد باشگاه بود که بتواند مکمل برنامه‌هاي قبلي باشد چرا که برنامه‌هاي قبلي خيلي قوي نبود. همچنين درباره آکادمي باشگاه فعاليت‌هايي صورت خواهد گرفت و از طريق اين کارگروه که آقايان معيني،‌ صادق‌پور و نثاري در آن حضور دارند پيشنهاد تدوين آکادمي و اساسنامه صورت بگيرد و گزارش بدهند، البته بحث تغييرات در آکادمي در حال حاضر مطرح نيست و ابتدا بحث تشکيلات آکادمي براي ما مهم است و سپس گزينه‌هايمان را مورد بررسي قرار مي‌دهيم.

سخنگوي هيات مديره باشگاه استقلال در ادامه گفت: در جلسه امروز پيگير مصوبات جلسه قبل بوديم و هر مسئول گزارشي از کارگروه خودش داد و خوشبختانه کارها در مسير خودش افتاده و سريع طي مي‌شود. البته عضو جديدي هم به کميته انضباطي اضافه شده که ايشان صادق حسن‌وند هستند که هم قاضي بوده و هم از علاقه‌مندان به فوتبال به حساب مي‌آيد و اکثريت اعضا به حضور وي راي دادند.

وي در پاسخ به اين سوال که درباره روابط عمومي باشگاه صحبتي صورت گرفته يا خير، گفت: در اين خصوص در جلسه هيچ صحبتي نشده است.

افجه‌اي در خصوص اعضاي کادر فني جديد باشگاه استقلال هم خاطرنشان کرد: وارد اين بحث نشديم و من هم نمي‌توانم درباره آن صحبت کنم اما هر زمان که قراردادها نهايي شود آنها را رسانه‌اي مي‌کنيم.

سخنگوي باشگاه استقلال در مورد پرداخت بدهي به بازيکنان گذشته استقلال اظهار داشت: تعهدات‌مان نسبت به بازيکنان قبلي اعاده خواهد شد.

وي در پايان درباره جريمه فصل گذشته بازيکنان هم که آيا اعمال مي‌شود يا خير، تصريح کرد: در اين مورد هم صحبتي نشد و من نمي‌توانم درباره آن حرفي بزنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها