کد خبر: ۲۲۸۳۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۵     ۱۹ مهر ۱۳۹۰
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین در حالی برگزار شد که 83 هزار و 150 نفر تماشاگر بصورت مستقیم شاهد نمایش اوج قدرت مفتضحانه رژیم آل خلیفه بودند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از سرکوب های اخیر رژیم ال خلیفه در بحرین و حمایت قاطعه ملت ایران و مقامات کشورمان از انقلابیون مظلوم این کشور، رژیم آل خلیفه سعی داشت که در این بازی حیثیتی به هر نحو ممکن پیروز مسابقه باشد تا به خیال خود پاسخی محکم به مردم ایران و انقلابیون بحرین بدهد که البته با غیرت و مردانگی بازیکنان تیم ملی ایران، جز افتضاح چیزی عائد دیکتاتور این کشور نشد.




گفتنی است چند روز پیش، "حمد بن عیسی آل خلیفه" در افتتاحیه سومین فصل پارلمان، از همکاری نیروهای سپر الجزیره با نیروهای وزارت کشور و گارد ملی در سرکوب اعتراضهای مردمی در این کشور تقدیر کرده بود و با ژستی مغرورانه اعلام گفت: در دنیای قدرت، فقط قدرتمندان جای دارند!



حال بازیکنان تیم ملی ایران در نمایشی به یاد ماندنی، معنای حقیقی قدرت را به دیکتاتور این رژیم نشان دادند تا وی بداند که بدون پشتوانه مردمی و بازیکنان انقلابی باید در صنف شش تایی ها قرار گیرد.

رژیم آل خلیفه که با فرستادن نیروی‌های زبده امنیتی همراه با تیم این کشور سعی داشت که از پناهندگی تعدادی از بازیکنان این کشور به ایران جلوگیری کند تا بیش از این در انظار بین الملل بی آبرو نشود امّا جشنواره گل ایرانیان باد غرور این رژیم را به کلی خالی کرد.

گفته می شود با دستور مستقیم شاه بحرین بیش از ۳۰ نیروی زبده امنیتی این کشور با اختیار تام برای جلوگیری از پناهندگی بازیکنان بحرینی راهی تهران شده اند و رفت و آمد هر بازیکن بحريني به همراه دو نیروی امنیتی انجام می گیرد.

رژیم آل خلیفه بعد از بیداری اسلامی در بحرین رفتار خشنی را در برابر چهره های ورزشی این کشور در پیش گرفته است. پیش از این نیز تعدادی از بازیکنان فوتبال و بسکتبال بحرین که با انقلابیون بحرین همراه شده بودند توسط دولت آل خلیفه بازداشت شدند.

علي سعيد دروازه بان سابق باشگاه المحرق بحرين اين اواخر در تيم الاهلي درخشيد اما مشاركت در تظاهرات ميدان الولو جاي ثابت او را گرفت. او هم به همراه علا هبيل هنگام تمرين روزانه الاهلي بازداشت و به زندان منتقل شد. وضعيت سعيد بسيار مبهم است و كسي او را طي چند ماه اخير نديده است.

محمد عدنان، شيعه 28 ساله در سال 2009 بهترين بازيكن سال آسيا شناخته شد. او تاكنون در 79 بازي براي تيم ملي بحرين حضور يافته و در اين مدت 13 گل به ثمر رسانده است. عدنان چندي پيش پس از فرار از منامه به استراليا گريخت و با قراردادي يكساله به باشگاه بريسبين رور پيوست.

علاهبيل آقاي گل مشترك آسيا در جام ملت هاي آسيا 2004 به همراه علي كريمي خودمان سابقه بازي در الاهلي بحرين، الكويت كويت، الغرافه و ام صلال قطر و الوحده امارات را دارد. بهترين بازيكن تاريخ بحرين ماه مارس هنگام ترمين روزانه در باشگاه الاهلي بازداشت شد و مي گويند حكم حبس دو ساله اش قطعي شده است.

محمد هبيل با 52 بازي ملي در پست هافبك مركزي كه سابقه بازي در تيم هاي المنامه، الغرافه، الاهلي، العربي، القادسيه و الاهلي بحرين را دارد، عضو رسمي حزب وفاق بزرگترين گروه مخالف بحريني است و در تظاهرات ميدان الولو حضور علني داشته است.

به غير اين چهار بازيكن فوتبال، از زمان اجراي حكومت نظامي در بحرين براي سركوب اعتراضات گسترده شيعيان بحرين بيش از 150 ورزشكار، داور و مربي دستگير و محروم شدند و رژيم آل خليفه بايد در اين باره پاسخگو باشد.

در پایان گفتنی است که این بازی نمایشی کامل از قدرت حقیقی آل خلیفه بود و برای همگان پرواضح است که تیم این کشور بدون انقلابیون و تلاش آنها هیچ اعتبار و قدرتی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
جنرال چلغوزو..
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها