کد خبر: ۲۲۸۳۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: «استقلالی‌ها درک می‌کنند بازیکنی که چند سال در یک تیم بازی کرده جدایی برایش سخت است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، هادی عقیلی در خصوص تمدید قراردادش با سپاهان اظهار داشت: «من هیچ جا نگفته بودم که به طور قطع از سپاهان می‌روم. متاسفانه یکسری شایعات بی‌اساس در روزهای گذشته مطرح شده بود در حالی که من گفته بودم گزینه اولم سپاهان است. مسئله این بود که هر دو طرف شرایطی داشتیم و باید در جلسه‌ای حرف‌های خود را مطرح می‌کردیم. روز گذشته هم صحبت‌هایمان را انجام دادیم و به توافق رسیدیم.»

 

وی افزود: «با توجه به علاقه‌ای که به سپاهان داشتم شرایط باشگاه را قبول کردم و باشگاه هم با یکسری شرایط من کنار آمد.»

 

این مدافع در خصوص پیشنهادش از استقلال اظهار داشت: «استقلالی‌ها مذاکراتی با مدیربرنامه‌هایم داشتند و قطعا آنها هم شرایط یک بازیکن را درک می‌کنند و می‌دانند بازیکنی که سال‌ها در یک تیم بازیکن بوده سخت است که بتواند دست از علاقه‌اش بکشد و به تیم دیگری برود. وقتی تماشاگران را می‌بینم که برای ماندنم در سپاهان علاقه نشان می‌دهند در شرایطی قرار گرفتم که جدایی برایم سخت بود و فکر می‌کنم در حرف و عمل ثابت کردم که سپاهان را دوست دارم.»

 

عقیلی درباره اینکه خیلی‌ها تصور نمی‌کردند با توجه به حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال این تیم به وی پیشنهاد دهد چرا که تصورات بر این است که او و قلعه‌نویی با هم خوب نیستند، گفت: «هم امیر قلعه‌نویی و هم من برای مردم شناخته شده هستیم. چند سال قبل در سپاهان سوءتفاهمی بین من و قلعه‌نویی پیش آمد اما بعد از آن رابطه ما کاملا دوستانه بود و هر بار قلعه‌نویی صاحب موفقیتی می‌شد به او تبریک می‌گفتم و این رابطه خوب را هنوز حفظ کرده‌ایم. فکر نمی‌کنم مطرح کردن چنین چیزهایی درست باشد.»

 

مدافع سپاهان درباره شرایط سال گذشته این تیم و هدف‌گذاری برای فصل جدید عنوان کرد: «متاسفانه سال گذشته نتوانستیم هیچ جامی کسب کنیم و شرایط طوری رقم خورد که به کسب سهمیه قانع شده بودیم و این برای شخصیت تیمی مثل سپاهان خوب نبود. اما مطمئنا امسال اشتباهات سال گذشته را نخواهیم داشت البته این را هم بگویم که فصل پیش به خاطر یک تفاضل گل و اشتباهی که در اساسنامه سازمان لیگ ما وجود دارد قهرمان نشدیم. در همه لیگ‌های معتبر دنیا بازی مستقیم تعیین کننده است و ما در همه بازی‌های مستقیم از حریفان برتر بودیم. به هر حال متاسفانه سال قبل سهمیه را از دست دادیم و امسال سهمیه گرفتن تنها هدف ما نیست و به قهرمانی فکر می‌کنیم.»

 

وی درباره اینکه آیا با از دست دادن جام جهانی به حضور دوباره در تیم ملی به خصوص برای جام ملت‌های آسیا فکر می‌کند یا خیر، گفت: «من از لحاظ فنی امسال لیاقت پوشیدن تیم ملی را داشتم اما به خاطر همان مشکلاتی که پیش آمد از تیم ملی دور شدم. خدا را شکر خیلی از کارشناسان هم به این مسئله تاکید داشتند و اینکه می‌توانستم مفید باشم. در هر صورت من به حضور دوباره در تیم ملی امیدوارم. پیش از این گفته بودم برای حضور در جام جهانی امیدی ندارم اما برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی امیدوارم.»

 

وی در پایان تاکید کرد: «فقط از هواداران متعصب سپاهان می‌خواهم که به شایعاتی که در نقل و انتقالات می‌شنوند توجهی نکنند و تنها صحبت‌های من در رسانه‌های رسمی را باور کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها