کد خبر: ۲۲۸۱۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال ابراز اميدواري کرد که تيم داوري ايران در جام جهاني 2014 موفق به انجام قضاوت در اين بازي‌ها شود.

 

فريدون اصفهانيان درباره وضعيت عليرضا فغاني و حسن کامراني‌فرد، داور و کمک داور ايراني حاضر در جام جهاني 2014 برزيل اظهار کرد: اين دو داور تازه به برزيل رفته‌اند و فعلا کميته بين‌المللي با آن‌ها در ارتباط است. اگر لازم باشد ما هم با آن‌ها ارتباط برقرار کنيم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين گفت:‌ اميدوارم که فغاني و کامراني فرد بتوانند در جام جهاني قضاوت کنند.

اصفهانيان درباره نحوه بهره‌برداري کميته داوران از بازي‌هاي جام جهاني نيز گفت: AFC و فيفا هميشه پس از جام جهاني صحنه‌هاي آموزش داوري بازي‌ها را به فدراسيون‌هاي عضو مي‌دهند تا از آن استفاده کنند اما خودمان هم فيلم بازي‌ها را ضبط مي‌کنيم تا صحنه‌هاي آموزشي‌شان را استخراج کنيم.

رييس کميته داوران که هم‌اکنون در دوره‌ آموزشي داوران استان‌هاي اصفهان، چهارمحال و بختياري، قزوين و خوزستان حضور دارد، درباره کلاس‌هاي داوران ليگ برتري گفت: فردا (يکشنبه) کميته داوران جلسه دارد تا زمان کلاس‌هاي آموزش داوران ليگ برتر را مشخص کنيم.

وي درباره امکان حضور محسن قهرماني و محسن ترکي در فصل آينده ليگ برتر هم گفت: هميشه گفته‌ام که هر کاري به سود جامعه داوري باشد انجام مي‌دهيم.

اصفهانيان در پايان با رد هر گونه احتمال تغيير در ترکيب کميته داوران گفت: چه تغييري؟! رييس کميته داوران بايد عضو هيات رييسه فدراسيون باشد پس تغييري صورت نمي‌گيرد. برخي روزنامه‌ها براي خودشان چيزهايي مي‌نويسند که تنش‌زا هستند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها