کد خبر: ۲۲۸۱۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: تاکنون حدود 20 درصد از بازيکنان مدنظرمان را جذب کرديم.

 

مهدي تارتار در گفت و گو با فارس در خصوص فعاليت باشگاه گسترش فولاد تبريز در فصل نقل و انتقالات گفت: ماهم مثل همه تيم‌ها به دنبال نفراتي هستيم تا بتوانيم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنيم و تاکنون 30 درصد از بازيکنان مورد نظرمان را که سهميه ليگ برتري هستند جذب‌ کرده‌ايم و در زمان باقي‌مانده هم به دنبال ساير بازيکنان مدنظرمان هستيم.

وي در مورد وضعيت دروازه‌بان تيم گسترش فولاد تبريز در فصل آينده فوتبال اظهار داشت: فروزان به فکر انتخاب‌هاي بهتري است و اين حق طبيعي هر بازيکن آزادي است که به تيم مورد نظرش برود و ما هم به اين تصميم احترام مي‌گذاريم. اما ما هم به دنبال جايگزين او هستيم و اگر بشود هم مي‌خواهيم قراردادش را تمديد کنيم اما بايد شرايط فراهم باشد.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در خصوص آغاز تمرينات اين تيم از امروز گفت: تمرينات ما از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه اختصاصي‌مان برگزار مي‌شود و بازيکناني که با ما قرارداد دارند به تمرين خواهند آمد.

تارتار در پايان گفت: مطمئنا هدف مسئولان باشگاه و اعضاي کادر فني اين است که جايگاهي بهتر از سال گذشته به دست بياوريم چرا که امسال به دنبال موفقيت هستيم.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها