کد خبر: ۲۲۷۷۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس گفت:کلیات بودجه پرسپولیس و برنامه های آماده سازی این تیم در نشست هیات مدیره این باشگاه به تصویب رسید.

حمیداستیلی روزسه شنبه افزود: مهمترین مساله مطرح شده در نشست دیروز هیات مدیره موضوع بودجه بود که در نهایت کلیات آن به تصویب رسید.

وی اظهار داشت: البته در این نشست با حامی مالی بر سر یک رقم درباره باشگاه به توافق رسیدم که باید آنرا برای کل فعالیت های باشگاه از تیم اصلی گرفته تا تیم های پایه، کارکنان، بانوان و سایراختصاص می دادیم و این تقسیم بودجه شامل این موارد می شد.

وی بااشاره به سقف بودجه ای که ازسوی سازمان لیگ اعلام شده است،گفت: باتوجه به بودجه کلی که دراختیار داشتیم، سعی کردیم بر اساس بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ برای تیم بزرگسالان برنامه ریزی کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در عین حال اظهار داشت که اعضا بر حمایت خود ازمجموعه برای اینکه یک تیم خوب وقوی را هر چه سریعتر تشکیل بدهیم، تاکید کردند.

استیلی گفت:مدیرعامل این باشگاه هم در همین راستا گزارشی از روند مذاکرات با دو، سه بازیکن مورد نظر کادر فنی ارائه کردند وهمچنین برنامه های مربوط به آماده سازی تیم بزرگسالان در این نشست مطرح و مصوب شد.

وی درباره موضوع کمیته فنی در نشست هیأت مدیره افزود:ازکمیته فنی خواسته ایم موارد مورد نظر را مطرح کنند همانطور که پیش از این اعلام کردیم، هیأت مدیره آمادگی دارد در سریعترین زمان، موارد را بررسی کند.

استیلی ادامه داد:رحیمی در ارتباط با کمیته فنی بایدهر چه زودتررئیس آکادمی فوتبال باشگاه را مشخص کنند تا تیم های پایه باشگاه برنامه های منسجم خود برای فصل جدید را آغاز کنند.

سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس درباره موضوع قراردادهای دوگانه بعضی اعضای تیم افزود: آنچه قانونی باشد انجام می شود. در این ارتباط نظر مسوولان وزارت ورزش هم این بود که قراردادهای به ثبت رسیده در هیأت فوتبال که رسمیت آنها محرز شده است، ملاک عمل قرار بگیرد.

استیلی افزود:در این میان قرارداهای داخلی و متمم هایی هم وجود دارد که اگر طبق ضوابط، صحت و رسمیت آنها مورد تائید قرار بگیرد به آنها ترتیب اثر داده می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها