کد خبر: ۲۲۷۷۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
براي اولين بار کارلوس کي‌روش گرمکن برند آل‌اشپورت را به تن کرد

حضور کاروان تيم ملي فوتبال کشورمان در فرودگاه امام خميني براي عزيمت به برزيل با حاشيه‌هايي همراه بود که در زير مي‌خوانيد:

* به دليل سفر تيم ملي به برزيل خبرنگاران و عکاسان زيادي به فرودگاه امام خميني آمدند تا حضور ملي‌پوشان در اين فرودگاه را در ساعت 4 بامداد پوشش دهند.

* حدود 20 هوادار تيم ملي هم خودشان را به فرودگاه امام‌ خميني رساندند تا از نزديک با بازيکنان تيم ملي خداحافظي کنند.

* زماني که اتوبوس کاروان تيم ملي فوتبال کشورمان به فرودگاه امام خميني رسيد مورد استقبال زياد اصحاب رسانه و هواداران قرار گرفت.

* 6 خانم هوادار تيم ملي که در هتل محل اقامت ملي‌پوشان و سالن 12 هزار نفري آزادي هم حاضر بودند در ساعت 4 بامداد خودشان را به فرودگاه امام خميني رساندند تا در بدرقه ملي‌پوشان شرکت داشته باشند. آنها پرچم‌هاي ايران هم در دست داشتند.

* هيچکدام از بازيکنان تيم ملي حق گرفتن عکس يادگاري و يا دادن امضا به هواداران را نداشتند اما در اين ميان دژاگه با يکي از هواداران عکسي به يادگار گرفت که حسيني مسئول روابط عمومي فدراسيون مانع از اين کار شد.

* يکي از هواداران تيم ملي فوتبال کشورمان پيراهن تيم ملي را به همراه داشت و از ملي‌پوشان مي‌خواست که آن را امضا کنند اما فقط کريم انصاري‌فرد اين کار را کرد.

* در اقدامي جالب توجه و براي اولين بار بالاخره کارلوس کي‌روش گرمکن مخصوص تيم ملي با آرام آل‌اشپورت را به تن کرد. اين اقدام کي‌روش بعد از توافقش با اين شرکت بود.

* براي سهولت کار خبرنگاران در گروه‌هاي چند نفره وارد محل توقف بازيکنان تيم ملي شدند تا نظم فرودگاه به هم نريزد.

* علي کفاشيان هم در بدرقه ملي‌پوشان در فرودگاه امام خميني حاضر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها