کد خبر: ۲۲۷۷۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
وزير ورزش گفت:‌ رئيس جمهور شب گذشته فقط به خاطر مشکلاتي که طوفان به وجود آورد در جمع ملي‌پوشان حاضر نشد.

 

محمود گودرزي که بامداد امروز براي بدرقه ملي‌پوشان فوتبال ايران به جام جهاني برزيل در فرودگاه حاضر شده بود با بيان اينکه در جمع ملي‌پوشان حاضر شدم تا آنها با خاطره خوش و به منظور کسب نتيجه به برزيل بروند، گفت: اميدواريم آنها در جام جهاني حداکثر توان و بضاعت‌شان را بگذارند و با تمام توان و قدرت در اين رقابت‌ها حاضر شوند البته برد خوب است اما برنده شدن در حوزه‌هاي اخلاق بيشتر اهميت دارد و اميدوارم ملي‌پوشان بتوانند از فرهنگ و هويت ملي ما در جام جهاني دفاع کنند.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه به برزيل خواهد رفت يا خير، گفت: تا الان که به چنين نتيجه‌اي نرسيده‌ايم اما اميدواريم در نهايت اجازه بدهند که من نروم هرچند که دوستان آنجا هستند و مي‌توانند به تيم ملي کمک کنند.

وزير ورزش در پاسخ به اين سؤال که آيا پاداشي براي ملي‌پوشان در نظر گرفته شده است يا خير، گفت: در حال حاضر مطرح کردن چنين مباحثي مناسب نيست و خواهش مي‌کنم شأن ملي‌پوشان را با مطرح کردن ماديات پايين نياوريد.

وي در پاسخ به سؤال مبني براينکه آيا  واقعاً دليل اصلي نيامدن رئيس جمهور در جشن بدرقه تيم ملي مشکلات مربوط به طوفان بود يا پر نشدن سالن 12 هزار نفري گفت: مطمئناً ايشان به خاطر مشکلات مربوط به طوفان نيامد شب گذشته همه چيز تحت الشعاع مرگ 5 هم وطن و آسيب‌هايي بود که به يکسري از خانواده‌ها رسيده بود و مطلقاً به خاطر پر نشدن سالن نبود که رئيس جمهور به جشن بدرقه نيامد.

گودرزي در پايان در مورد دلايل حضورش در فرودگاه گفت: من براي کشتي و ووشو هم آمده بودم و فوتبال هم اهميت زيادي دارد و بايد مي‌آمدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها