کد خبر: ۲۲۷۶۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
ملی پوش کشورمان گفت: ممکن است با تیم‌های درجه دو بازی کرده باشیم اما این دیدارها ما را برای بازی با نیجریه آماده کرده است.

رضا حقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص حضورش در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بدون تردید مهم ترین واقعه زندگی ام رقم خورد و بزرگترین موهبتی بود که نصیب من شد و افتخار می کنم که در جام جهانی برزیل حضور خواهم داشت.

 

وی در ادامه افزود: برای رسیدن به این مرحله تلاش زیادی کردم و اولین بار است که در جام جهانی حاضر می شوم و مطمئنم به یادماندنی ترین لحظه زندگی ام خواهد بود.

 

ملی پوش کشورمان تاکید کرد: جام جهانی تورنمنت بزرگی است که بهترین بازیکنان دنیا در آن رقابت سالمی خواهند داشت و بازیکنان با تجربه ای را مقابل خود خواهیم دید.

 

وی در خصوص خط خوردن خلعتبری از لیست بازیکنان تیم ملی نیز گفت: خلعتبری در اردوی تیم ملی زحمت زیادی کشید از خط خوردن وی ناراحت شدم ولی این نظر کادر ملی بوه است.

 

حقیقی در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی کشورمان نیز گفت: مقابل تیم های بازی کردیم که شاید از نظر فوتبالی درجه دو باشند ولی این دیدارها باعث شد که شناخت خوبی نسبت به حریفان داشته باشیم و بازی با تیم های آفریقایی باعث شد برای بازی با نیجریه آمادگی بیشتری داشته باشیم.

 

وی در پایان گفت: سعی می کنم بهترین باشم اما حضورم در میدان بستگی به نظر سرمربی دارد و من به نظر وی احترام خواهم گذاشت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها