کد خبر: ۲۲۷۵۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
قول و قرارهای مدیرعامل سپاهان بیشتر به خاطر آن است تا دو ستاره تیمش بیش از این هوای رفتن به سرشان نزند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به شدت به دنبال جذب امید ابراهیمی و هادی عقیلی دو ستاره باشگاه سپاهان است و شخصا با آنها برای پیوستن به استقلال گفتگو کرده است.

 

از طرفی خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان هفته گذشته در مصاحبه ای از این دو بازیکن تعریف کرده بود و آنها را نمادهای سپاهان معرفی کرده بود و سعی داشت دو بازیکن تاثیر گذار تیمش را برای ماندن تحریک کند. خلیلیان هم چنین اعلام کرد روز یکشنبه با عقیلی تمدید خواهند کرد و ماندن امید ابراهیمی در تیم سپاهان قطعی است.

 

اما روز موعود هادی عقیلی نه تنها در باشگاه سپاهان حاضر نشد بلکه در شهر اصفهان هم حضور نداشت. خلیلیان هم دیروز اعلام کرد عقیلی در شمال کشور مشغول استراحت است، در حالی‌که نزدیکان کاپیتان تیم سپاهان می گویند وی در تهران حضور دارد.

 

اما اصل ماجرا آنجاست که هادی عقیلی دوست دارد به تیم استقلال بپیوندد و توصیه‌های رحمتی او را بیشتر راغب به حضور در تهران کرده است.

 

امید ابراهیمی هم که با قلعه‌نویی رابطه خوبی دارد قصد دارد با حضور در استقلال به نوعی جانشین نکونام شود و با درخشش در استقلال خودش را به تیم ملی برساند.

 

بدیهی است که قول و قرارهای مدیرعامل سپاهان بیشتر به خاطر آن است تا دو ستاره تیمش بیش از این هوای رفتن به سرشان نزند.

 

البته سپاهانی ها هم بیکار ننشسته‌اند و در نظر دارند در صورتی که ابراهیمی آبی پوش شود نکونام را به تیم‌شان بیاورند. آنها هم‌چنین یک مدافع بزرگ به جای عقیلی را هم مد نظر دارند.

 

باید دید این دو بازیکن در روزهای آینده در یک انتقال بزرگ به استقلال خواهند پیوست یا مانند سال‌های گذشته در سپاهان خواهند ماند؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها