کد خبر: ۲۲۷۵۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
تیم فوتبال پدیده مشهد یکی از اولین تیم هایی است که تقریبا ترکیب اصلی خود برای حضور در لیگ چهاردهم را شناخته است. علیرضا مرزبان، سرمربی پدیده به آینده تیمش بسیار خوش بین است و ابراز امیدواری می کند که پدیده در فصل جدید جزو 9 تیم ابتدایی جدول باشد. مرزبان می گوید: «بازیکنانی را انتخاب کرده ایم که ترکیبی از بازیکنان تاکتیکی و تکنیکی هستند. این نفرات از نظر نوع بازی کاملا با هم همخوانی دارند و با بررسی دقیق به این مساله پی بردیم. »

او ادامه می دهد:

    بازیکنانی را مدنظر داریم که احساس تیم بودن را درک می کنند و حس مبارزه طلبی در بین آنها بسیار عمیق است. آنها اهل حاشیه نیستند و فقط به دنبال این هستند که موفق باشند. با توجه به اینکه خیلی ها می گفتند پدیده به سرنوشت استیل آذین دچار می شود با بررسی های بسیار در حال تیم بستن هستیم و مطمئن باشید موفق می شویم. من به کار خودم اطمینان دارم و می دانم چطور باید تیم تحت هدایتم را به زمین بفرستم.

مرزبان در پایان می افزاید: «به دنبال این هستیم که در بین 9 تیم ابتدایی جدول لیگ برتر باشیم اما اگر خدا بخواهد و بازیکنان تلاش کنند می توانیم در بین 4، 5 تیم اول هم قرار بگیریم. ازنظر من باید سازماندهی فوتبال پدیده طوری باشد که به فکر فوتبال خوب باشیم. با شعار نمی توان کاری کرد و می بینید که ما در پدیده به موفقیت می رسیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها