کد خبر: ۲۲۷۵۰۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
ناصرابراهیمی که از اواسط دهه 40 مربیگری را تجربه کرده است در پست های مختلفی این کار را انجام داده است
رسول خطیبی دستیاران خود را در تراکتورسازی معرفی کرد. ناصر ابراهیمی، مربی اول، امیرمسعود اقبالی، مربی دوم و حسین خطیبی نیز به عنوان مربی سوم در کادر فنی تراکتورسازی تبریز حضور خواهند داشت و مربی دروازه‌بان نیز مهدی نوع‌بشر است.

سعید نیکوخصلت به عنوان مربی بدنساز خواهد بود و پزشک این تیم نیز رمضان نوری‌زاده است.

دکتر مولایی فیزیوتراپ تراکتورسازان خواهد بود و احد شیخ‌لاری نیز به عنوان مشاور فنی سرمربی تیم خواهد بود.

رسول خطیبی همچنین لیست مازاد تیمش را در اختیار مدیرعامل این تیم قرار داده است. تمرینات قرمزپوشان تبریز از 25 خرداد ماه آغاز خواهد شد. تراکتورسازان در این میان با چهار بازیکن لیگ برتری مذاکرات خود را شروع کرده‌اند.

آندرانیک تیموریان، اسماعیل شریفات، مهدی شریفی و حنیف عمران‌زاده بازیکنانی هستند که مدنظر رسول خطیبی برای فصل آینده لیگ برتر هستند.

به گزارش مشرق، آی اسپورت نوشت: اینکه ناصر ابراهیمی سرمربی سابق تیم‌ملی‌ فوتبال ایران به عنوان دستیار رسول خطیبی معرفی بشود و کار مربیگری تراکتور را برعهده بگیرد آنقدرها دور از ذهن نبود، چرا که رسول خطیبی قبلا از این مربی کهنسال فوتبال ایران استفاده کرده بود. با این حال قبول که با توجه جو خاص تبریز انتخاب ابراهیمی به عنوان مربی دل شیر می‌ خواست.

عجیب ترین انتخاب لیگ‌ برتر
ابراهیمی که از اواسط دهه 40 مربیگری را تجربه کرده است در پست های مختلفی این کار را انجام داده؛ استعدادیاب، مربی، دستیار و سرمربی بوده در یک تورنمت مهم سرمربی تیم‌ملی‌ بوده بعدا دستیار علی پروین شده که زمانی شاگردش بوده است. او همچنین در دوره امیر قلعه‌نویی نیز مربی تیم‌ملی‌ بود و بعد از حذف تیم‌ملی‌ از رقابت های جام ملت های آسیا در گوشه و کنار مربیگری تیم های باشگاهی در لیگ یک را برعهده داشته است.

ابراهیمی که در دوره ای سرمربی تیم شاهین تهران بود حالا بدون شک در سراشیبی دوران مربیگری است اگرچه خودش، خود را با انرژی و صاحب سبک می‌ داند که مربیگری در تراکتور را زیرنظر سرمربی ای که 40 سالی از او کوچکتر است قبول کند.
حضور ابراهیمی در تبریز بعد از سال ها غیبت  او در فوتبال ایران اتفاق جالبی است، جالب تر اینکه نصرت ایراندوست هم بعد از کلی غیبت به لیگ‌برتر بازگشته است، اگرچه با عنوان مربی ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها