کد خبر: ۲۲۷۳۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های نیمه‌متمرکز آزمون دوره ‌مهندسی فناوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه‎ای ارشد سال 93 دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، داوطلبان معرفی شده می توانند بر اساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز جهت اطلاع از نحوه‪‬ شرکت در مصاحبه در یکی از روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 خرداد 93 با در دست داشتن مدارک مندرج در بند "ب" به نشانی تعیین شده در جدول اعلامی در سایت سازمان سنجش و مندرج در دفترچه راهنمای آزمون به مراکز آموزش مراجعه کنند.

عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، چهار قطعه عکس 4×3 و اصل مدرک کارشناسی مرتبط و یا گواهی موقت آن است.

آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 31 شهریورماه 93 فارغ‌التحصیل می‌شوند و در زمان ثبت‌نام اینترنتی فاقد گواهینامه پایان تحصیلات بوده و نسبت به تکمیل فرم شماره 2 مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دوره‌های مذکور اقدام کرده اند لازم است فرم مذکور را نیز ارایه کنند.

اصل مدرک کاردانی برای فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار، مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را مشخص کند نیز از جمله مدارک مورد نیاز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها