کد خبر: ۲۲۷۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۹ مهر ۱۳۹۰
جانباز مهریزی، احمد دهقانیزاده یکی از جانبازان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس دیشب در بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) مهریز به خیل عظیم شهیدان پیوست.
به گزارش فارس از مهریز، احمد دهقانی‌زاده به دلیل شدت جراحات وارده به ویژه مواد شیمیایی و ترکش‌های داخل بدن که از زمان جنگ تحمیلی برایش به یادگار مانده است، نزدیک به یک سال بود که در بستر بیماری بوده و چند عمل جراحی را پشت سر گذاشته بود.
وی پاسدار بازنشسته ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده پایگاه مقاومت شهید دستغیب مهریز بود که زحمات و تلاش‌های فراوان او در راه پاسداشت ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی به ویژه بسیج مستضعفان در اذهان عموم مردم شهیدپرور مهریز باقی خواهد ماند.
احمد دهقانی‌زاده که یکی از بانیان برگزاری سومین یادواره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز بود، درست یک شب پس از پایان این یادواره به خیل شهدا پیوست و مردم غیور و وفادار مهریز به ویژه بسیجیان را اندوهگین کرد.
مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از محل ناحیه مقاومت بسیج مهریز تا گلزار شهدای بغدادآباد علیا برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ضحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
ای خدا شهادت رو هم نصیب ما بگردان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها