کد خبر: ۲۲۷۱۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
مديرعامل موسسه فرهنگي ورزشي صنعت نفت آبادان با اشاره به مهيا شدن تيم هاي مختلف فوتبال براي حضور در فصل آينده گفت: متاسفانه ما در اين شرايط در حال از دست دادن زمان هستيم.

 

ناصر گودرزي افزود: تغيير و تحولات هميشه بلاي جان تيم صنعت نفت آبادان بوده و ما در پايان هر فصل اين مشکل را حس مي کنيم.

به گزارش ايرنا، وي ثبات مديريتي را موجب رشد و شکوفايي هر تيمي خواند و اظهار کرد: متاسفانه در سال هاي اخير در تيم صنعت نفت آبادان اين ثبات وجود نداشته است.

مديرعامل موسسه فرهنگي ورزشي صنعت نفت آبادان افزود: باشگاهي مانند فولاد خوزستان در هشت سال اخير فقط دو مديرعامل داشته اما بنده در اين مدت هشتمين مديرعامل موسسه صنعت نفت هستم . برخي از آقايان براي حضور در موسسه به هر دري مي زنند و اين موضوع به تيم و مديريت ضربه مي زند.

گودرزي خاطرنشان کرد: همين افراد مدتي در موسسه حضور داشته اند ولي اکنون به دنبال تخريب و ضربه زدن به تيم صنعت نفت هستند.

وي گفت: ما مشکلاتي فراتر از مديريت داريم و بهتر است اين افراد به دنبال برطرف کردن مشکلات ورزشگاه تختي باشند تا مجوز حرفه اي براي موسسه صنعت نفت صادر شود.

وي با اشاره به مشکلات نور، بليت الکترونيکي، صندلي ها و رختکن هاي ورزشگاه تختي آبادان افزود: شهريور ماه امسال بازرسان AFC براي بازديد به ايران مي آيند اما هنوز مشکلاتي که به ما گوشزد کرده اند همچنان پابرجاست.

مديرعامل موسسه فرهنگي ورزشي صنعت نفت آبادان گفت: ما به چه قيمت بايد به ليگ برتر صعود کنيم، آيا با صعود تيم به ليگ برتر مشکلات ما برطرف مي شود؟

وي با اشاره به کمک موسسه صنعت نفت در سال گذشته به ساير تيم هاي فوتبال آبادان افزود: سال گذشته بيشتر تيم هاي آباداني را مجهز به امکانات اوليه از جمله پوشاک ورزشي، توپ و پرداخت بيمه و حق حضور آنها در مسابقات استاني و باشگاهي آبادان کرديم اما همچنان متهم به عدم همکاري هستيم.

وي گفت: ما اکنون بايد به دنبال جذب منابع مالي براي حضور پرقدرت در ليگ دسته يک باشيم اما برخي ها به دنبال تغيير و تحولات در موسسه هستند.

گودرزي افزود: از دست دادن زمان به تيم ضربه مي زند زيرا ما با اين رويه زماني وارد بازار نقل و انتقالات مي شويم که همه بازيکنان مطرح و مربيان خوب را از دست داده ايم و نمي توانيم نتيجه بگيريم.

وي ريشه يابي مشکلات و ثبات مديريتي را براي نتيجه گيري تيم صنعت نفت لازم خواند و گفت: خوشبختانه در تيم هاي پايه به اهدافمان يعني حفظ سهميه در ليگ هاي برتر رسيديم.

وي يکي ديگر از اهداف موسسه صنعت نفت آبادان را پرورش بازيکن عنوان کرد و گفت: 15 بازيکن از تيم هاي پايه موسسه به اردوهاي تيم هاي ملي پايه کشور دعوت شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها