کد خبر: ۲۲۷۱۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
بازيکن تيم فوتبال کشورمان که در بازي مقابل مونته نگرو مصدوم شد، متني را براي تشکر از هواداران و حاميانش نوشته و در اختيار ورزش سه قرارداده که در زير مي‌خوانيم:

 

هيچ چيز آنقدرها عجيب نيست که پيش نيايد وقتي چشم اميدتان به خدا باشد.

سالها است که براي موفقيت تلاش کردم و صادقانه زندگي کردم و پس از تحمل سختي هاي فراوان به لطف خدا و نظر مساعد آقاي کي روش توانستم به تيم ملي آن هم در آستانه جام جهاني راه پيدا کنم و باز هم به لطف خدا و دعاي مردم و همت بچه ها توانستيم به جام جهاني صعود کنيم.

وقتي در اردوي اتريش در بازي دوستانه مصدوم شدم ياس و نا اميدي به وجودم راه پيدا کرد و گونه هايم خيس و اشکهايم نمايان شد اما اميدوار به آينده ايستادم اما چيزي که مرا سرپا نگه داشت و خوني تازه در رگهايم جاري کرد حمايت عزيزاني بود که بعد از مصدوميتم از من ياد کردند و با يادشان به تمام وجود من انرژي دادند کساني که براي من دلخوشي هستند و دست تک تک آنها را به گرمي و صميميت مي فشارم.

از جواد نکونام دوست خوبم،کاپيتان پراحترام تيم ملي که قلبش مثل اسمش بزرگ است.

از آقاي کي روش مردي که نشان داد نه تنها مربي بزرگي است بلکه انسان بزرگي هم هست و روح بزرگي دارد و حرفه اي بودنش را با جملات انرژي بخشش و حمايتش به من نشان داد.

از تک تک بچه هاي تيم ملي که با پستهايشان در صفحه هاي شخصي خود براي من دلگرمي درست کردند.

از خانواده ام که هميشه يار و ياور من بوده اند. از تک تک اسمهايي که مرا در رسانه هاي نوشتاري و تصويري ياد کردند سپاسگذارم و در آخر از خداي بزرگ که وجودم و نفس کشيدنم به اراده اوست از خدايي که همين نزديکي هاي وجودم در قلبم و احساسم او را حس مي کنم کسي که هميشه حامي من بوده و اميدوارم به حمايتش از من ادامه دهد.

به اميد روزهاي قشنگ و پر افتخار در جام جهاني برزيل

سرباز کوچک ايران بزرگ و خادم مردم عزيزم

هاشم بيک زاده 11خرداد 1393

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها