کد خبر: ۲۲۷۱۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
ستاره خط حمله تيم فوتبال منچستريونايتد با قدرداني از سرمربي تيم ملي هلند به خاطر اهداي بازوبند کاپيتاني به او، پيش بيني کرد نارنجي‌پوشان در جام جهاني 2014 کار ويژه‌اي انجام خواهند داد.

 

روبين فن‌پرسي به خاطر بستن بازوبند کاپيتاني تيم ملي هلند به بازويش، خود را به مديون لوئيز فن‌خال دانست و گفت براي جبران لطف سرمربي تيم ملي کشورش حتي حاضر است روي آتش قدم بگذارد.

فن‌پرسي 30 ساله که در جام جهاني برزيل بازوبند کاپيتاني تيم ملي هلند را به بازو مي‌بندد و پس از آن هم همکاري‌ خود را با فن‌خال در منچستريونايتد ادامه خواهد داد، اظهار داشت: فن‌خال تمام اعتماد به نفسي که مي‌توانستم داشته باشم را به من داد. او مرا به مهاجم نوک اصلي تيم تبديل کرد که اين پست مورد علاقه من است. او مرا کاپيتان تيم هم کرد و به همين دليل فکر مي‌کنم که به او بدهکارم.

فن پرسي افزود: براي صاف کردن اين بدهي بايد در برزيل مانند تيغ بُرنده باشم. اگر مجبور باشم حتي روي آتش هم راه خواهم رفت، درست مثل ساير اعضاي تيم. ما در جام جهاني 2014 گزينه‌هاي فراواني داريم. دست فن‌خال براي اين رقابت‌ها از نظر انتخاب بازيکن باز است و فکر مي‌کنم که در اين رقابت‌ها يک کار خاص انجام خواهيم داد.

تيم ملي هلند در جام جهاني 2014 با تيم‌هاي ملي استراليا، شيلي و اسپانيا همگروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها