کد خبر: ۲۲۶۹۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مهرداد پولادی در گفت‌وگویی از دو موضوع روز حرف می‌زند‌؛ اول مصدومیت بیک‌‌زاده رقیبش و سپس رنگ بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی. او که پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کند، به دفاع از نکونام بلند شده و می‌گوید می‌خواهند او و تیم‌ملی را تخریب کنند .

هاشم بیک‌‌زاده تنها مصدوم تیم‌ملی است. بازیکنان واقعاً رفتار خوبی با او داشتند. 

هاشم واقعاً بچه خوبی است و همه دوستش داریم. من خودم می‌فهمم هاشم چه می‌کشد. ماه‌ها به خاطر مصدومیت نتوانستم فوتبال بازی کنم. الان نزدیک جام‌جهانی‌ است و برای هر بازیکنی سخت است که مصدوم شود. همه ناراحت او هستیم. دوست داریم زود آماده شود و برگردد.

البته هاشم با تو هم‌پست است. 

اصلاً این حرف را نزنید. آنها که من را می‌شناسند، می‌دانند به این چیزها حتی فکر هم نمی‌کنم. من بیشتر از اینکه یک فوتبالیست باشم، یک آدم هستم. هاشم دوست نزدیک من است و اگر اتفاقی برایش بیفتد، از ته قلبم ناراحت می‌شوم. نه تنها من، تک‌تک بازیکنان دوست دارند او برگردد. چند روز زودتر از ما به برزیل رفته و امیدوارم تا جام‌جهانی‌ آماده شود تا بتوانیم بازی‌های بهتری انجام بدهیم. من یک نکته دیگر هم باید بگویم؛ درباره بحث‌هایی که این روزها درباره رنگ بازوبند تیم‌ملی پیش آمده است.

منظورت بازوبند آبی است؟

بله، از یکسری رفتارها و مصاحبه‌ها تعجب می‌کنم. من هم در استقلال بازی کرده‌ام و هم پرسپولیس اما الان بازیکن تیم‌ملی هستم، درست مثل جواد نکونام. من از روز اول خبر داشتم که چه اتفاقی افتاده. به نظرم نکونام واقعاً خویشتنداری کرد، در حالی که به او توهین شد. به نکونام فقط یک بازوبند دادند که آن هم رنگش آبی بود. بازوبند قرمز هم وجود داشت ولی به خاطر رنگ لباس تیم‌ملی نمی‌توانست ببندد. حالا این بحث‌هایی که مطرح شده خنده‌دار است. من فکر می‌کنم قصد بعضی دوستان تخریب است. وقتی بعضی دوستان استقلالی این حرف‌ها را می‌زنند، من بیشتر تعجب می‌کنم و موضوع برایم عجیب‌تر می‌شود.

موضوع اینقدر هم بزرگ نیست. فکر می‌کنی چرا حساسیت ایجاد شده است؟

من فکر می‌کنم این عده می‌خواهند آرامش تیم‌ملی را به هم بزنند. جواد نکونام برای پرسپولیسی‌ها هم عزیز است. در اردوی تیم‌ملی همه بازیکنان با او راحت هستند. از استقلالی بگیرید تا پرسپولیسی و سپاهانی و بچه‌های دیگر. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که قصد این دوستان تخریب نکونام است. اگر او را بزنند یعنی تیم‌ملی را زده‌اند. من به خود نکونام هم گفتم که فقط می‌خواهند قبل از جام‌جهانی‌ آرامش تو را به هم بزنند و نباید وارد این بازی‌ها شوی.

از بازی‌های دوستانه تیم‌ملی بگو. مردم توقعات بیشتری از تیم‌ملی دارند… 

ما اگر تلاش می‌کنیم فقط به خاطر شادی مردم است. اگر آنها نباشند، فوتبال معنایی ندارد. آقای کروش بارها و بارها گفته که ایرانی‌ها یکی از بهترین تماشاگران دنیا هستند. ولی خب بازی تدارکاتی نباید ملاک قضاوت باشد. ما هنوز به فرم ایده‌آل‌مان نرسیده‌ایم. قطعاً دوست داریم در بازی‌ها بهتر کار کنیم و مردم خوشحال‌تر شوند. بلاروس تیمی فیزیکی و محکم بود. تیم مونته‌نگرو هم واقعاً سفت و تدافعی بازی می‌کرد. بازیکنان خوبی داشتند. در این بازی دوندگی بچه‌ها واقعاً زیاد بود. قطعاً این دو مسابقه می‌تواند ما را برای بازی با بوسنی پخته‌تر کند. بازی با آنگولا هم که در راستای بازی با نیجریه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها