کد خبر: ۲۲۶۹۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

اسامی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون شطرنج مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با پایان یافتن مهلت 10 روزه نام‌نویسی از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون شطرنج 10 نفر نامزد شدند.

بر این اساس محمد ابراهیم مداحی رییس سابق فدراسیون، محمد جعفر کامبوزیا رییس فعلی، پیمان اخوان صادقی، مسعود نام‌آذر، امید لطفی‌فر، منوچهر جفره، محسن توکلیان، محمدرضا اسداللهی، محمدرضا خورشیدی و شاهرخ نوروزی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج نام‌نویسی کردند.

محمدجعفر کامبوزیا 29 خرداد 89 به عنوان رییس فدراسیون شطرنج از مجمع رای اعتماد گرفت و برای مدت 4 سال ریاست این فدراسیون را عهده‌دار شد. با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره مدیریت او در راس فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان اقدام به نام‌نویسی از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون شطرنج کرده است.

پس از پایان نام‌نویسی، اسامی کاندیداهای ریاست فدراسیون برای گرفتن تایید صلاحیت در اختیار حراست وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد تا مجوز حضور در انتخابات را بگیرد.

وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد قبل از آغاز ماه مبارک رمضان انتخابات ریاست فدراسیون‌هایی که نام‌نویسی از کاندیداهای آن‌ها صورت گرفته و وضعیت تایید صلاحیت‌شان مشخص شده است را برگزار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها