کد خبر: ۲۲۶۸۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: نظري در حدي نيست که به خاطر او مصاحبه کنم.

 

مهرداد اولادي در خصوص صحبت‌هاي مهدي نظري که از اولادي انتقاد کرده اظهار داشت:اين بازيکن دو سال است به فوتبال آمده و در مورد همه چيز نظر مي‌دهد.همه مي‌دانند که اين آقا به چه شکل وارد فوتبال شده و حالا بايد بگويم اصلا در حدي نيست که برايش مصاحبه کنم!

به نقل از فارس، وي افزود: اگر او گفته من به کادر فني توهين کردم دروغ محض گفته چون من هم قبول دارم قلعه‌نويي شخصيتي نيست که بشود به او توهين کرد. من با مجيد صالح مشکل داشتم و اين مشکل در انزلي آغاز شد. در بازي با ملوان در بين نيمه قلعه‌نويي با ما حرف زد و در حالي که داشتيم به زمين مي‌رفتيم صالح در گوش قلعه‌نويي حرفي زد که همين موضوع باعث شد سرمربي استقلال همان جا من را تعويض کند.

مهاجم استقلال تاکيد کرد: من هم خيلي از اين موضوع ناراحت شدم و مقابل قلعه‌نويي با صالح جر و بحث کردم اما توهيني در کار نبود.آدمي هم نبودم که پشت سر کسي حرف بزنم بلافاصله بعد از تعويضم جلوي چشم همه بازيکنان با او حرفم شد که همه هم شاهد هستند توهيني به هيچکش نکردم.

اولادي در ادامه در خصوص اظهارات نظري گفت: مثل اينکه حرف‌هاي من خيلي براي دوستان سنگين شده و وقتي حقيقت را گفتم موش خودش را از سوراخ بيرون کشيد! همه مي‌دانند نظري به شکلي در ترکيب استقلال بازي مي‌کرد و يک آقا همه کارهاي او را انجام مي‌داد. آقاي نظري امسالت را هم مي‌بينيم بعد ببينم چه صحبتي داري!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها