کد خبر: ۲۲۶۸۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان گفت:بايد بگويم که ضعف در خط حمله نداريم و در همه بازي ها با برنامه بازي مي‌کنيم.

 

جواد نکونام کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان بعد از بازگشت به ايران در خصوص اردوي اتريش گفت:اردوي خوبي را برگزار کرديم و بازي هاي تدارکاتي مناسبي را هم پشت سر گذاشتيم. بدنسازي خوبي هم انجام داديم تا در ادامه راه تا جام حهاني آماده باشيم. به نظرم شرايط اين اردو بهتر از آفريقاي جنوبي بود و اميدوارم روند آماده‌سازي تيم ملي تا جام جهاني برزيل ادامه‌دار باشد.

به گزارش فارس، کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان در مورد مصدوميتش در بازي با آنگولا هم ادامه داد: در تمرين 2 روز قبل از همان ناحيه ضربه خوردم و احساس درد کردم اما به تمرينم ادامه دادم اما در بازي ديروز وقتي باز هم از همان ناحيه ضربه خوردم تصميم گرفتم بيرون بيايم تا مشکل جدي به وجود نيايد. فردا با پزشکان تيم ملي هماهنگي هاي لازم را انجام مي دهم اما موضوع خاصي نيست.

نکونام در خصوص اين که تيم ملي در 3 بازي دوستانه فقط يک گل زد و اين نگران کننده است،افزود: ما در 3 بازي آخر مقدماتي جام جهاني هم کره جنوبي و قطر را يک بر صفر برديم. در جام جهاني هم هدف اول ما بايد گل نخوردن باشد چرا که گل نخوردن در يک بازي حداقل يک امتياز براي شما به همراه دارد.

وي در پايان گفت:‌ما مثل برزيل، آرژانتين و يا اسپانيا نيستيم که از همان اول بازي به فکر گل زدن به حريفان‌مان باشيم. بايد بگويم که ضعف در خط حمله نداريم و در همه بازي‌ها با برنامه بازي مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها