کد خبر: ۲۲۶۸۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
سخنگوی سفارت اسرائیل در واشنگتن:
سخنگوی سفارت رژیم صهیونیستی در امریکا افزود: “تنها راه متوقف کردن ایران، کاهش قابلیت های هسته ای جمهوری اسلامی با استفاده از تحریم های فلج کننده است.” ساگی معتقد است گفتگو با ایران به جایی نخواهد رسید زیرا اهداف و مسیری که این کشور طی می کند مشخص است (و هرگز از منافع خود –مخصوصا توان نظامی- عقب نخواهد کشید).
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، آرون ساگی، سخنگوی سفارت رژیم صهیونیستی در امریکا در مصاحبه با گزارشگران محلی با عصبانیت از طولانی شدن روند مذاکرات اظهار داشت: "بایکوت و تحریم فلسطین و گفتگوهای صلح با این کشور را فراموش کنید! هنوز هم ایران تنها تهدید اسرائیل است!”

وی افزود: "تنها راه متوقف کردن ایران، کاهش قابلیت های هسته ای جمهوری اسلامی با استفاده از تحریم های فلج کننده است.”

ساگی معتقد است گفتگو با ایران به جایی نخواهد رسید زیرا اهداف و مسیری که این کشور طی می کند مشخص است (و هرگز از منافع خود –مخصوصا توان نظامی- عقب نخواهد کشید).

سخنگوی سفارت اسرائیل در امریکا با اظهار نگرانی از تیره شدن روابط این رژیم و امریکا خاطرنشان کرد علت نگرانی ما این است که اسرائیل از حمایت های بی سابقه ی پیشین امریکا برخوردار نیست! گفتنی است پیش از نتیجه دادن مذاکرات هسته ای به نفع غرب [که طی آن ایران قسمت اعظم فعالیت های هسته ای خود را متوقف کرده و از بین برد]، بیشترین تضاد بین صهیونیست ها و کاخ سفید درخصوص استفاده یا عدم استفاده از گزینه نظامی بود.

اما بعید نیست که علت اصلی عصبانیت اخیر رژیم صهیونیستی، افشاگری شرکت امنیت سایبری iSight در رابطه با فریب خوردن مقامات اسرائیل و امریکا از هکرهای ایرانی باشد. چندی پیش این شرکت با شگفتی اعلام کرد طی بررسی های خود متوجه شده اند هکرهای ایرانی حداقل از سه سال پیش در حال جاسوسی از مقامات امریکا و رژیم صهیونیستی درباره مسائلی همچون تحریم ها، مسائل هسته ای و ... بوده اند.

در این افشاگری آمده است اگرچه هکرهای ایرانی از لحاظ فنی و دانش سایبری به پای کشورهای پیشرفته نمیرسند اما با استفاده از ابتکار و خلاقیت های خود (مخصوصا در زمینه های روانشناسی) توانسته اند با فریب مسئولینی که در فیسبوک و برخی دیگر از جوامع مجازی صفحه ی شخصی داشته اند، به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها