کد خبر: ۲۲۶۸۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
دروازه‌بان تيم ملي گفت: تيمم را زود انتخاب کردم چون نمي‌خواستم اين موضوع باعث بر هم خوردن تمرکزم در جام جهاني شود.

 

دنيل داوري در خصوص اردوي اتريش گفت: اردوي بسيار خوبي داشتيم و از لحاظ تيمي بسيار به هم نزديک شديم. براي حضور موفق در جام جهاني بسيار آماده هستيم و اين آمادگي را داريم که مرحله‌اي جديد از اردوي آماده‌سازي را نيز در کشور ميزبان جام جهاني آغاز کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه ميزان آمادگي‌اش در چه سطحي است، گفت: براي من اردوي اتريش تجربه جديدي بود و سعي کردم تا سرحد توان آمادگي‌ام را حفظ کنم. در اردويي که گذشت نيز در کنار ساير دروازه‌بان‌ها سخت کار کردم و اميدوارم بتوانيم عملکرد خوبي در جام جهاني داشته باشيم.

وي در خصوص اينکه کدام دروازه‌بان در جام جهاني وظيفه حراست از دروازه تيم ملي را برعهده خواهد داشت، گفت: در حال حاضر 4 دروازه‌‌بان آماده در تيم ملي حضور دارد و هر کدام را که کادرفني صلاح بداند وي در جام جهاني در دروازه تيم ملي خواهد ايستاد، البته من هم اين آمادگي را دارم.

داوري در مورد پيش‌بيني‌اش از نتايج تيم ملي گفت: 3 تيم دشوار در گروه ما هستند با اين حال ما هم نا اميد نيستيم و اگر بتوانيم مقابل نيجريه نتيجه خوبي بگيريم شانس زيادي براي صعود و موفقيت خواهيم داشت.

وي در مورد پيوستنش به گراس‌هاپرز سوئيس گفت: صحبت خوبي با سرمربي و مربي دروازه‌بان‌هاي گراس هاپرز داشتم و اين يک فرصت و چالش جديد براي من است و اميدوارم از اين فرصت به خوبي استفاده کنم.

دروازه‌بان فصل گذشته برانشوايگ در مورد اينکه چرا به سرعت و قبل از جام جهاني تيم جديدش را انتخاب کرده‌ است، گفت:‌ تيمم را زود انتخاب کردم چون نمي‌خواستم اين موضوع باعث بر هم خوردن تمرکزم در جام جهاني شده و باعث شود در اين مورد به من استرس و دغدغه‌اي داشته باشم. تيمم را انتخاب کرده‌ام و الان با خيالت راحت مي‌توانم به جام جهاني بروم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها