کد خبر: ۲۲۶۵۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس كه برای دریافت طلب خود به این باشگاه رفته بود، دست خالی برگشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نام محمد نوری در لیست مازاد بازیکنان علی دایی در جیب رحیمی است. بر همین اساس نیز طی چند روز گذشته به حساب بازیکنانی که دایی برای فصل بعد رویشان نظر دارد، پول ریخته شد تا بخشی از مطالبات‌شان تسویه شود اما هیچ مبلغی به حساب نوری واریز نشد!

 

البته علی دایی امید فراوانی داشت تا با جذب بختیار رحمانی خیالش از بابت غیبت نوری راحت شود اما بختیار آب پاکی را روی دست دایی و هواداران پرسپولیس ریخت. او وقتی که اعلام کرد یک استقلالی دو آتشه است، خیلی‌ها گمان بردند دایی روی ادامه همکاری با نوری فکر خواهد کرد.

 

به هر حال او 3 جام را در پیش دارد و فقط نمی‌تواند روی صادقیان حساب باز کند. به همین دلیل علیرضا رحیمی به دایی پیشنهاد داد در مورد جواب کردن کاپیتان زیاد عجله نکند.

 

دایی هم که راهی سفر به فرنگ (فرانسه) بود به رحیمی اعلام کرد تصمیمش همان تصمیم قبلی است مگر اینکه استخاره‌اش چیز دیگری بگوید.

 

محمد نوری در لیست مازاد پرسپولیس است و تنها دو اتفاق می‌تواند او را به پرسپولیس برگرداند؛ اول عدم توفیق پرسپولیس در جذب یک هافبک هجومی خلاق و دوم خوب آمدن استخاره علی دایی!

 

از آن سو امیر قلعه‌نویی به دنیال جذب نوری است. در این میان کاپیتان پرسپولیس گفته كه استقلال برو نیست به همین دلیل نیز مدیربرنامه‌هایش را راهی قطر کرده تا شاید بتواند در قطر آرزوهایش را دنبال کند!‌

 

در هر حال طی چند روز آینده خیلی از ابهامات روشن خواهد شد. البته آخرین خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که نوری که امروز به باشگاه رفته تا طبق مصوبه هیأت مدیره این تیم 50 مییون از طلبش را دریافت کند، دست خالی از این باشگاه بازگشت با این حال، به کاپیتان سرخ‌پوشان قول داده شد تا یکشنبه هفته آینده به طور حتم طلب این بازیکن پرداخت شود.

 

نوری از جمله بازیکنانی است که قراردادش در پرسپولیس و سازمان لیگ تفاوت دارد و همین موضوع برای این بازیکن مشکلاتی را ایجاد است از جمله اینکه باشگاه پرسپولیس عقیده داشت نوری بیشتر از اندازه پول گرفته است اما با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد حق با کاپیتان سرخ‌پوشان است و این بازیکن چندین چک دریافت کرده که هنوز آنها پاس نشده‌اند.

 

نکته مهم این بود که رحیمی در این جلسه صراحتا مخالفت خود را با جدایی نوری اعلام کرد اما به او گفت که تصمیم‌گیرنده اصلی علی دایی است نه او.

 

نوری هم گفته اگر هم دایی او را بخواهد تنها در صورتی می ماند كه محسن مسلمان از پرسپولیس جدا شود چرا كه دیگر تحمل نیمكت نشینی را ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها