کد خبر: ۲۲۶۵۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
یکی از مسئولان تیم ملی درباره بازوبند کاپیتانی تیم ملی گفت: «نکونام چاره ای جز بستن بازوبند آبی نداشت.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، بازوبند کاپیتانی جواد نکونام، تبدیل به یک دردسر تازه برای او شده است. شماره 6 تیم ملی که یک استقلالی قدیمی به حساب می‌آید، در بازی با مونته‌نگرو بازوبند آبی به بازو بست و به زمین بازی رفت که به طور ناگهانی، بعضی از سایت‌ها علیه او موضع گرفتند و حتی یکی از این سایت‌ها اقدام به نظر‌سنجی از مردم کرد که آیا کار نکونام حرفه‌ای بوده‌ یا نه.

 

حتی یکی از پیشکسوت‌های پرسپولیسی به شدت علیه این بازیکن موضع گرفت و گفت‌ نباید چنین رفتاری می‌کرد‌ اما خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی حکایت از آن دارد که در این ماجرا، تدارکات تیم ملی مقصر بوده، نه جواد نکونام.

 

یکی از مسئولان تیم‌ملی در این‌باره می‌گوید: «همیشه 3 رنگ بازوبند در ‌اختیار کاپیتان تیم ملی قرار می‌گیرد و او باید رنگ بازوبند را انتخاب کند. متاسفانه قبل از بازی با مونته‌نگرو، تنها 2 رنگ قرمز و آبی در‌اختیار نکونام قرار گرفت. از آن‌جا که لباس تیم ملی قرمز بود، او نمی‌توانست بازوبند قرمز را ببندد، به همین دلیل بازوبند آبی را به بازو بست و به زمین رفت.»

 

جواد نکونام پیش از این هم در بازی با لبنان بازوبند آبی بسته بود که این موضوع انتقادهایی را در‌پی داشت. پس از آن او تنها از بازوبند زرد استفاده کرد تا اینکه در بازی با مونته نگرو، به دلیل شرایطی که ایجاد شد، راهی جز بستن بازوبند آبی نداشت.

 

نکته این‌جاست که آندرانیک تیموریان هم در بازی بلاروس علی‌رغم آن‌که لباس تیم سفید بود، بازوبند‌ آبی را انتخاب کرد.

 

جواد نکونام که به‌گفته خود این روزها نیاز به آرامش دارد، هیچ واکنشی در این زمینه نشان نداده است. او ترجیح داد حتی موضوع را باز نکند اما بعضی از بازیکنان تیم ملی از جمله پرسپولیسی‌ها گفته‌اند که نکونام‌ هیچ‌گاه در تیم ملی روی رنگ خاصی تعصب نداشته است.

 

مهرداد پولادی در این باره می‌گوید: «من واقعا موضوعی را که می‌گویند حس نکرده‌ام. تیم ملی یعنی تیم ملی، نه آبی و قرمز. نکونام هم در بازی با مونته‌نگرو راهی جز بستن بازوبند آبی نداشت اما تعجب می‌کنم چرا این‌قدر به او حمله می‌شود.»

 

حتی در سایت‌های اجتماعی هم موضع‌گیری علیه کاپیتان تیم ملی ادامه داشت. علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی، مقابل سوالات طرفدارانش که آیا نکونام باید بازوبند آبی ببندد، برای آن‌ها نوشت: «رنگ بازوبند تیم ملی مهم نیست... حالا نکونام می‌خواهد بگوید که استقلالی است.»

 

او حتی برای طرفدارانش نوشت: «نکونام می‌خواهد وانمود کند که استقلالی است!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها