کد خبر: ۲۲۶۵۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

تیم ملی نیجریه در دیداری زیبا با نتیجه ی 2-2 مقابل اسکاتلند در ورزشگاه کراون کوتیج که متعلق به تیم فولام انگلیس است، به تساوی رسید. این دیدار که تا دقیقه ی 90 با نتیجه ی 1-2 به سود اسکاتلند در جریان بود در نهایت با گل دیرهنگام بازیکنان نیجریه به تساوی کشیده شد.

ترکیب دو تیم را مشاهده می کنید.

اسکاتلند: مک گرگور، هوتون، رابرتسون، براون، هانلی، گریر، موریسون، مولگرو، نایسمیث، مالونی، آنیا

نیجریه : اجیده، ادونلامی، اچیجیله، ابی، یوبو، اوزوئنیی، گابریل، اوچبو، آمئوبی، باباتونده، اگووئکوه

تیم ملی اسکاتلند که زیر نظر گوردون استراچان، پیشرفت خوبی داشته، در چهار بازی از پنج مسابقه اش به پیروزی رسیده و در این بازی با تمام قدرت به دنبال برد بود. هرچند آن ها در جام جهانی غایب خواهند بود، اما قصد دارند با قدرت در رقابت های اروپایی سال 2016 حاضر باشند و از حالا برای حضور در آن رقابت ها برنامه ریزی می کنند. نیجریه هم قصد دارد از گروهی که در آن آرژانتین، بوسنی و ایران قرار دارند، صعود کند.

در دقیقه ی 10 چارلز مولگرو اسکاتلند را روی پاس موریسون پیش انداخت؛ موریسون با شوتی عالی دروازه ی نیجریه را تهدید کرد و مولگرو با اثری که روی توپ گذاشت بازی را 0-1 کرد.

در دقیقه ی 41 این اوچبو بود که بازی را با یک شوت محکم قوس دار روی پاس گابریل به تساوی کشاند. بازی در نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه ی دوم و در دقیقه ی 52 بازیکنان نیجریه به اشتباه دروازه ی خودی را باز کردند. اگووئکوه روی یک دفع ناقص توپ را وارد دروازه ی خودی کرد.

این نتیجه تا دقیقه ی 90 پایدار بود تا اینکه نووفور روی یک پاس آرام از ادامادی از زاویه ای بسته دروازه ی اسکاتلند را باز کرد وبازی با نتیجه ی تساوی به پایان رسید.

تیم نیجریه در جام جهانی با ایران همگروه است و تیم ملی ما در اولین دیدار باید مقابل نیجریه به میدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها