کد خبر: ۲۲۶۴۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
کارلوس کی روش سرمربی تیم‌ملی در آستانه جام‌جهانی‌ سردرد عجیبی دارد! حالا او را باید در کنار هاشم بیک‌زاده، دومین مصدوم تیم‌ملی قلمداد کرد. او در این باره می‌گوید: «در کنار بیک‌زاده، در حال حاضر تنها مصدومیتی که در تیم‌ملی با آن مواجه هستیم، سردرد من است.»

کی روش با طنز در این باره توضیح می‌دهد:

سردردی که در حال حاضر دارم انتخاب 23 بازیکن از میان 28 بازیکن است و این مصدومیتی است که اکنون با آن مواجه هستیم. وقتی مجبورم 23 بازیکن را از میان 28 بازیکن انتخاب کنم، این مشکل بسیار خوب و مبارکی برای من است. تک‌تک آنها این شایستگی را دارند که در لیست ما باشند و این یک سردرد خوب برای من است. باید بگویم جام‌جهانی‌ جایگاه بازیکنان باتجربه و باکیفیت است و آنها باید هر دوی این فاکتورها را با هم داشته باشند.

کی روش در پایان می‌گوید: «بازیکنانی باید در جام‌جهانی‌ بازی کنند که بلوغ کامل داشته باشند. آنجا یک فضای آموزشی نیست، بلکه جایی است که باید بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. میدانی نیست که بخواهیم آنجا رشد کنیم و چیزی یاد بگیریم. جام‌جهانی‌ خط مقدم جنگ است و شما هیچ وقت به جنگ نمی‌روید که چیزی یاد بگیرید، بلکه به آنجا می‌روید تا بهترین عملکردتان را ارائه کنید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها