کد خبر: ۲۲۶۳۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
طلب میلیاردی آزادکاران تیم کشتی پرسپولیس با وجود رفت و آمدهای نماینده قانونی این تیم در ساختمان باشگاه، هنوز وصول نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، سال گذشته با دستور محمد رویانیان، مدیرعامل وقت پرسپولیس، تیم کشتی آزاد در این باشگاه تشکیل و قرار شد در لیگ برتر شرکت کند.
 

این تیم راهی مسابقات شد و با نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.
 

پس از آن بود که جنجال ها پیرامون این تیم، شکل تازه ای به خود گرفت. سرمربی و آزادکاران پرسپولیس در مصاحبه های مختلف نسبت به عدم پرداخت مبلغ قراردادشان اعتراض کردند، اما گوش شنوایی در باشگاه وجود نداشت.
 

با تغییر مدیریت در پرسپولیس و رفتن رویانیان، همه چیز به دوش علیرضا رحیمی افتاد تا او شاید پول این کشتی گیران را زنده کند.
 

در ابتدای هفته جاری بود که حمید کلوانی نوری، نماینده تیم کشتی آزاد پرسپولیس به باشگاه رفت تا با مدیرعامل جدید سرخپوشان درباره مطالبات سال قبل صحبت کند، اما بدون آنکه نتیجه ای بگیرد، ساختمان باشگاه را ترک کرد.
 

 

کلوانی پس از آن دیدار گفت: مدیرعامل قبلی باشگاه به اعضای تیم کشتی گفته بود در صورت صعود به فینال رقابت های لیگ برتر مبلغ 50 میلیون تومان پاداش می دهد. او همچنین اعلام کرده بود که اگر آزادکاران به فینال برسند، به هرکدام از اعضای تیم یک کارت سوخت رایگان می دهد که البته به هیچ کدام از این قول ها عمل نکرد. من تنها نماینده قانونی کشتی گیران هستم که فردا یک بار دیگر برای پیگیری موضوع به باشگاه خواهم آمد. تا 10 روز به باشگاه پرسپولیس مهلت می دهیم و در صورتی که پول را ندهند، از طریق مراجع قانونی اقدام خواهیم کرد. علی پروین در زمان حضور منکر این موضوع شده بود که البته با ارائه مدارک نشان دادیم حرف او صحت ندارد. کشتی گیران به من گفته اند که با باشگاه سازش نکنم. اگر پول و حق آنها به این نفرات نرسد، حتی کار را به پلمپ باشگاه نیز می کشانیم.
 

در همین حین غلامرضا محمدی، سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس با رحیمی و سیاسی صحبت تلفنی داشته و ماجرا را به آنها شرح داده است، اما نکته ای در این میان وجود دارد که واقعاً باعث تعجب است.
 

زیر قرارداد کشتی گیران امضای رویانیان دیده نمی شود و دو فرد دیگر به نام های کیوان پور و کلانتری که از نزدیکان مدیرعامل سابق پرسپولیس بودند، پای برگه ها را امضا کرده اند.
 

نکته عجیب تر اینکه هیچ مدرکی که دال بر تشکیل تیم کشتی آزاد پرسپولیس باشد، در باشگاه وجود ندارد. جالب اینکه کلوانی نوری مدارک مستندی را حتی به دادگاه و قاضی پرونده ارائه کرده و رحیمی نیز خواستار دیدن این مدارک و اسناد شده است.
 

در قرارداد آزادکاران رقم قراردادها نیز ذکر شده، اما در قرارداد اعضای تیم کشتی فرنگی که در نهایت نیز تشکیل نشد، عددی وجود ندارد که این مسأله باعث می شود فرنگی کاران نتوانند ادعایی را مطرح کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها