کد خبر: ۲۲۶۳۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
به رغم استارت خوب پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات، حالا مذاكره كنندگان قرمزها با همه گزینه هایشان به بن بست خورده اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، بر خلاف آنچه در شروع فصل نقل و انتقالات پیش بینی می شد، وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی تعریفی ندارد.

 

دایی  و رحیمی هنوز به جذب بازیکنان حاضر در لیست خریدشان نشده اند و همچنان دغاغله و طارمی، تنها خریدهای تابستانی سرخپوشان به شمار می روند.

 

یکی از جدی ترین بازیکنان مدنظر دایی برای خرید در تابستان، عبدالله کرمی بود که گفته می شود قید پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را زده و دوست دارد در اهواز ماندگار شود. ظاهرا او وابستگی هایی به این شهر دارد و به همین جهت فعلا به جدایی فکر نمی کند.

 

هم تیمی او بختیار رحمانی نیز با علنی کردن علاقه اش به استقلال از لیست دایی خارج شد و البته با توجه به شرط اسکوچیچ برای فولاد، بعید به نظر می رسد از تیم اهوازی جدا شود.

 

اوضاع برای خط دروازه نیز به همین ترتیب است. با تمدید قرارداد نیلسون هیچ دروازه بانی تمایل ندارد تا به عنوان گلر دوم با سرخپوشان قرارداد امضا کند. محسن فروزان و باقر صادقی دو گلر مد نظر قرمزها بودند که دایی از خرید اولی منصرف شد و دومی نیز با ذوب قرارداد امضا کرد.

 

شرایط پرسپولیس برای خرید ستاره های نفت تهران نیز ایده آل نیست. آن ها با درخواست بسیار گزاف این باشگاه برای مبلغ رضایتنامه امین حاج محمد روبرو شده اند و از طرفی ماجرای قرارداد رضا نوروزی با نفت نیز به طرز وحشتناکی پیچیده شده است. شاید به خاطر همین شرایط باشد که علیرضا رحیمی فعلا حاضر به تسویه حساب با بازیکنان مازاد تیم نمی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها