کد خبر: ۲۲۶۳۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
مدافع مصدوم تيم ملي طي دو روز آينده براي مداواي پاي خود عازم برزيل، ميزبان جام جهاني 2014 مي‌شود.

 

هاشم بيک‌زاده در جريان ديدار دوستانه تيم ملي مقابل مونته‌نگرو در دقيقه 19 دچار آسيب ديدگي و مجبور به ترک زمين شد که اين موضوع باعث نگراني کادر فني تيم ملي و علاقه‌مندان به فوتبال شد تا جايي که اين بازيکن عصر روز گذشته براي گرفتن MRI از پايش راهي يکي از بيمارستان‌هاي اتريش شد و از عضله دوقلوي پاي خود عکس گرفت.

به نقل از فارس، طبق اعلام پزشکان، روند درمان بيک‌زاده حدود 2 هفته طول خواهد کشيد و اين بازيکن بايد در اين مدت زير نظر پزشکان برنامه‌هاي درمان خود را دنبال کند. البته شب گذشته بين پزشکان تيم ملي با هماهنگي کادرفني بررسي هايي براي اعزام بيک زاده به آلمان يا برزيل وجود داشت که در نهايت مقرر شد بازيکن مصدوم تيم ملي زودتر از حد مقرر و طي دو روز آينده از اتريش عازم برزيل شده تا مراحل درماني خود را قبل از اعزام تيم ملي به اين کشور و همچنين پيش از آغاز رسمي رقابت هاي جام جهاني در برزيل آغاز کند با اين اميدواري که با رفع مصدوميتش بتواند تيم ملي کشورمان را در اين رقابت ها همراهي کند.

البته پزشکان به رفع مصدميت وي همچنان اميدوار هستند و به نظر مي رسد بعد از دو هفته اين مدافع بتواند به ميادين بازگردد. تيم ملي ايران در اولين ديدار خود در جام جهاني در تاريخ 26 خرداد به مصاف نيجريه مي‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها