کد خبر: ۲۲۶۳۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
مسئول کادر پزشکي اعزامي به رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل مي‌گويد: همکاران و دوستان متخصص بدون آگاهي و صلاحيت لازم اظهارنظرهاي منفي پيرامون کادر پزشکي تيم ملي فوتبال نکنند.

 

دکتر احمد هاشميان با تاکيد بر اين نکته که با تجربه ترين کادر پزشکي تيم ملي فوتبال را در برزيل همراهي خواهد کرد، گفت: متاسفانه بعضي از متخصصان در آستانه رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل بدون اين که اطلاعات کافي داشته باشند که آيا کنار تيم ملي يک کادر متخصص وجود خواهد داشت يا خير؟ به اظهار نظرهاي منفي مي‌پردازند که در چنين شرايطي به صلاح تيم ملي نيست.

به نقل از ايسنا، وي اظهار کرد: در کادر پزشکي اعزامي، دکتر پرهان خانلري به عنوان پزشک تيم ، دکتر عليرضا شهاب -متخصص فيزيوتراپي و دو ماساژور تيم را همراهي خواهند کرد و يک کادر پشتيبان به عنوان گروه متخصص تغذيه توصيه‌هاي لازم در خصوص برنامه تغذيه تيم را در اختيار سرمربي تيم ملي قرار مي‌دهد.

هاشميان خاطر نشان کرد: از مدت‌ها پيش که بحث اعزام تيم ملي فوتبال به رقابت‌هاي جام جهاني مطرح شد، کارگروه پزشکي با حضور متخصصان در زمينه‌هاي مختلف در کميته‌ پزشکي فدراسيون تشکيل شد. خود من شخصا ناظر اين کار گروه هستم و از طريق همين کار گروه پزشکي تمام شرايط از جمله عوامل محيطي، فيزيولوژيکي، مباحث مربوط به تغذيه، علم تمرين و ... در حال بررسي است و تمام شرايط براي حضور هر چه بهتر تيم ملي در برزيل پيش‌بيني شده و جاي هيچ گونه نگراني نيست.

مسئول کادر پزشکي اعزامي به رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل در رابطه با حضور روانشناس در اين کادر، گفت: حضور روانشناس کنار تيم ملي فوتبال اصولا به کميته‌ پزشکي ارتباطي ندارد و در اين زمينه نيز مسئوليتي نداريم. اين مساله بستگي به نظر کارلوس کي‌روش دارد که بخواهد از وجود يک روانشناس در کنار تيم استفاده کند يا خير؟

وي در پايان تاکيد کرد: در ارتباط با آموزش بازيکنان با مساله دوپينگ و رعايت يکسري اصول پيشگيري از آسيب، آموزش‌هاي چهره به چهره به فوتباليست‌ها داده شده و تصور نمي‌کنم در اين زمينه با مشکل خاصي در برزيل مواجه شويم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها