کد خبر: ۲۲۶۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روزهای آینده وزش باد در برخی از استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور شدت می‌یابد، گفت: رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد تا پایان هفته جاری در پایتخت ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی، درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته جاری در مناطق واقع در یک سوم شمالی کشور شاهد رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: این امر به شکلی است که از امروز تا پایان هفته برخی از استان‌‌های واقع در شمال غرب کشور از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، سواحل دریای خزر، گیلان، مازندارن و گلستان شاهد رگبار و رعد و برق خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین پیش‌بینی می‌شود در ساعات بعدازظهر در تهران، زنجان، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد رخ دهد.

اصغری یادآور شد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی انتظار می‌رود که بارندگی در خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان نیز تا پایان هفته جاری ادامه یابد با این تفاوت که در مناطق مزبور سرعت وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان داشت: تا پایان هفته جاری دمای هوا در مناطقی که بارندگی دارند روندی کاهشی خواهد داشت.

به گفته اصغری، در سایر مناطق کشور، دمای هوا با روند افزایشی همراه خواهد بود البته پیش‌بینی می‌شود که از هفته پیش‌رو نیز دمای هوا در اکثر مناطق کشور افزایش یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه فراوانی سرعت وزش باد در کشور در فصل بهار قابل توجه است، گفت: اکثر استان‌های واقع در یک سوم شمالی کشور در روزهای آینده شاهد وزش باد با سرعت قابل ملاحظه خواهند بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها