کد خبر: ۲۲۶۲۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم ملی فوتبال كشورمان در رختکن تیم ملی خطاب به ملی پوشان گفت: «برای من دعا کنید. همه چیز را به خدا سپردم!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از راد نیوز، در دقیقه 15 بازی ایران و مونته نگرو برای هاشم بیگ زاده یک اتفاق تلخ افتاد. هاشم که تازه از بند آسیب دیدگی رها شده، در این دیدار تدارکاتی که بدون گل تمام شد، از ناحیه عضله و کشاله پشت ساق پا آسیب دید و دقیقه 16 جای خود را به مهرداد پولادی داد.

 

بیگ زاده بلافاصله روی نیمکت تیم ملی به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت تا درد پایش کمتر شود. او که ناباورانه در آستانه وداع تلخ با جام جهانی 2014 برزیل قرار گرفته، روی نیمکت فقط از ناراحتی سر تکان می داد.

 

بیگ زاده به حدی ناراحت بود که اغلب ملی پوشان و کی روش سمت او رفتند و دلداری اش دادند. حتی اشکان دژآگه که بارها نشان داده بامعرفت است و هوای همبازیان خود را دارد، وقتی تعویض شد و از زمین بیرون آمد، سمت بیگ زاده رفت و تلاش کرد او را آرام کند.

 

هاشم که قرار بود در جام جهانی مامور مهار مسی باشد، وقتی به رختکن تیم ملی رفت، از زبان همبازیانش شنید که می گفتند اگر لیونل مسی این خبر را بشنود، از خوشحالی تا صبح نمی خوابد!

 

بیگ زاده وقتی با این شوخی جالب ملی پوشان روبرو شد که قصد داشتند با شوخی های خود ناراحتی او را کاهش بدهند، لبخند تلخی زد و گفت: «بچه ها برای من دعا کنید. من که همه چیز را سپردم به خدا، اگر قسمت باشد و خدا بخواهد در جام جهانی حاضر باشم، این آسیب دیدگی جدی نیست و در جام جهانی بازی می کنم، اگر هم خدا صلاح نداند، راضی هستم به خواست خدا و فکر می کنم حتما حکمتی داشته است.»

 

قرار است بیگ زاده امروز به صورت جدی و دقیق معاینه شود. شاید با نظر پزشکان بیگ زاده جام جهانی را از دست بدهد اما هاشم امیدوار است آسیب دیدگی اش جدی نباشد و بعد از 5 تا 10 جلسه فیزیوتراپی، به تمرین تیم ملی برگردد.

 

دیشب مشخص شد هاشم گزینه اول کی روش برای بازی در جناح چپ خط دفاعی تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل است و اگر این بازیکن جام جهانی را از دست بدهد، کی روش باید به فکر استفاده از مهرداد پولادی یا احسان حاج صفی باشد و یا این که امیرحسین صادقی را به جناح چپ خط دفاع منتقل کند

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها