کد خبر: ۲۲۶۱۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
روایت روشن‌دل دامغانی که برنامه رایانه‌ای می‌نویسد و حافظ قرآن است، در حقیقت روایت تلاش و توکل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از استان سمنان، یک جوان دامغانی ثابت می‌کند که نابینایی نه تنها مانع پیشرفت نیست؛ بلکه عامل توانمندی بیشتر نیز می‌تواند باشد.

این روشن‌دل دامغانی علاوه بر حفظ پنج جزء از قرآن کریم، در بخش قرائت و تفسیر آیات الهی نیز صاحب چندین مقام کشوری شده است.

«حسن جعفری‌نژاد» که 24 سال دارد، در زمینه مدیریت و طراحی سایت، برنامه‌نویسی و بازاریابی اینترنتی هم مهارت خاصی دارد.

این روشن‌دل دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان می‌گوید: 24 سال دارم و دو سال است که ازدواج کرده‌ام؛ در زمینه قرآن کریم و مهارت‌های مذهبی و عقیدتی به یاری خداوند متعال صاحب مقام‌هایی هستم.

جعفری‌نژاد گفت: توانسته‌‌ام چند جزء از قرآن کریم را با کمک خداوند متعال حفظ کنم و مقام اول، دوم و سوم کشوری و اول احکام کشوری را کسب کنم و در مسابقات پیام نور که در سال 1390 برگزار شد نیز مقام دارم.

وی تصریح کرد: در بخش رایانه نیز به صورت تجربی و بدون اینکه کلاسی را رفته و دوره‌ای را پشت سر گذاشته باشم، در زمینه برنامه‌نویسی در سطح حرفه‌ای و برنامه‌نویسی تحت وب، زبان پی.‌اچ.‌پی، برنامه‌نویسی زبان سی.پلاس، اسک.دات.نت توانستم مواردی را فرابگیرم.

این روشن‌دل دامغانی افزود: سایت انجمن نابینایان شهرستان دامغان نیز در دست اجراست و قصد ویرایش یکی از قالب‌های سایت داریم.

جعفری‌نژاد ادامه داد: وقتی به کاری علاقه داشتیم باشیم، سختی‌‌های آن نیز شیرین می‌شود و می‌توان مشکلات را تحمل کرد.

وی ادامه داد: توصیه من به جوانان و وجوانان این است که حتی یک لحظه از فعالیت، کار و تلاش در هر زمینه‌‌ای که تصور می‌کنند علاقه‌ای دارند، غافل نشده و وارد عمل شوند.

این روشن‌دل دامغانی اضافه کرد: جوانان یک قدم بردارند و مطمئن باشند که خداوند تبارک و تعالی با 10 گام به یاری آنها می‌آید و به موفقیت‌هایی می‌رسند که شاید فکرش را هم نمی‌توانستند بکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها