کد خبر: ۲۲۵۹۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
با اينکه اشتباه کاپيتان کهکشاني‌ها در فينال ليگ قهرمانان اروپا، رئال را تا آستانه ناکامي در کسب جام پيش برد، اسطوره باشگاه از وي حمايت کرد.

 

رائول گونسالس، مهاجم و کاپيتان پيشين تيم فوتبال رئال مادريد شک و شبهاتي که پس از فينال ليگ قهرمانان اروپا درباره توانايي‌هاي ايکر کاسياس به وجود آمده است را نادرست دانست.

در اين بازي خروج اشتباه کاسياس و جلو کشيدن او در دقيقه 36 زمينه‌ساز گل اول اتلتيکومادريد شد، هرچند گلزني سرخيو راموس در دقيقه سوم وقت‌هاي تلف شده نيمه دوم بازي رئال را از شکست نجات داد و در وقت‌هاي اضافي هم بيل، مارسلو و رونالدو در نهايت کهکشاني‌ها را به پيروزي رساندند.

رائول در حمايت از کاسياس 33 ساله که هم در تيم ملي هم در رئال مادريد هم‌تيمي او بوده است،‌ گفت: خوشحالم مثل تمام طرفداران رئال مادريد. کسب دسيما، دهمين قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا يک اتفاق تاريخي است به خصوص با توجه به ناکامي‌هاي تلخي که رئال در سال‌‌هاي اخير تجربه کرده بود.

رائول افزود: ايکر در اين فصل از ليگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق‌العاده‌اي داشت. او در صحنه گلي که دريافت کرد بدشانس بود اما نبايد فراموش کرد که رئال به لطف واکنش‌هاي خوب کاسياس در مراحل قبلي توانست فيناليست شود.

کاپيتان پيشين کهکشاني‌ها تصريح کرد: به عقيده من کاسياس نيازي به اثبات کردن توانايي‌هايش ندارد. من براي تمام بازيکنان رئال مادريد به خصوص براي کاسياس بسيار خوشحالم، چون توانست جام را بالاي سر ببرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها