کد خبر: ۲۲۵۶۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
یک کارگر سرویس کار آسانسور به هنگام تعمیر آسانسور یک ساختمان مسکونی دچار حادثه شد و به طرز دلخراشی جان داد.
به دنبال تماس ساکنین یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و درخواست کمک فوری از آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بیدرنگ آتش نشانان ایستگاه 75 ونیزگروه امداد ونجات 10 را در ساعت 22:50 شب گذشته به طرف لویزان، خیابان مبارکی روانه کرد.

بنا به اظهارافسر آماده منطقه3 عملیات آتش نشانی تهران، این کارگر 45 ساله برای تعمیر و سرویس آسانسوردرمحل ساختمان مسکونی حاضر شده بود که به دلیل نا معلومی بین کابین و دیواره چاهک آسانسور گرفتار شد.

فرشاد نعیمی نیا که در محل حادثه حضور یافته بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله مشغول عملیات شدند، ابتدا برای ایمن سازی محل، از قسمت اتاق فرمان آسانسور، جریان برق را قطع کردند و سپس با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، اقدام به رها سازی کارگر از چاهک آسانسور کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی این کارگر را که در شرایط بسیاروخیمی در بین کابین و دیواره چاهک آسانسوربدام افتاده و جراحات شدیدی برداشته بود با تلاش زیاد خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه مرگ این کارگرمیان سال براثر شدت صدمات وارده توسط آنان تایید شد.

افسر آماده منطقه سه آتش نشانی با اعلام این که علت بروز حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، تصریح کرد: جنازه این شخص جهت بررسی علت و چگونگی مرگ به نیروی انتظامی سپرده شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها