کد خبر: ۲۲۵۶۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
پيشکسوت تيم ملي با حمايت از اين تيم مي‌گويد در حال حاضر همه بايد به کي‌روش احترام بگذارند و در حال حاضر زمان خوبي براي نقد و انتقاد نيست.

 

حميد استيلي با حمايت از تيم ملي، گفت: در حال حاضر شرايط تيم ملي ما به گونه‌اي است که همه بايد از آن حمايت کنيم. الان زمان نقد و انتقاد نيست. تنها با حمايت مي‌توانيم موفق باشيم. در جام جهاني 1998 که بازي مي‌کردم اين حمايت از سوي مردم و رسانه‌ها وجود داشت و همين باعث شد ما همه مردم را در کنارمان در مسابقات ببينيم. اين که متاسفانه درباره لباس هاي تيم ملي و بازي‌هاي تدارکاتي بحث زياد شده است ديگر چيزي را حل نمي‌کند. درباره تعداد بازي‌هاي تدارکاتي ما و تيم ملي آنقدر صحبت شده که همه دنيا فهميده اند و اين در حالي است که نبايد در اين باره اينقدر صحبت مي‌شد، چرا که روي تمرکز بازيکنان مي‌تواند تاثيرگذار باشد. ما بايد به کارلوس کي‌روش اعتماد کنيم و با حمايت از تيم ملي نقش يار دوازدهم را ايفا کنيم تا ان‌شاءالله در جام جهاني 2014 برزيل نتيجه‌ خوبي را به دست آوريم.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره حراج لباسش در جام جهاني 98 گفت: موسسه‌اي از من خواست تا لباس بازي با آمريکايم را در حراجي بگذاريم تا درآمدش به نفع بيماران مبتلا به سرطان استفاده شود. من هم از مادرم که لباس نزدش بود خواستم که اين کار را کنيم و لباس را به من بدهد. ايشان لباس را به من داد و ان‌شاءالله روز چهارشنبه اين لباس حراج گذاشته مي‌شود.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پايان و در پاسخ به اين سوال که تيمش چه بازيکناني را جذب کرده است و چه بازيکناني از اين تيم رفتني هستند؟ اظهار کرد: اين مساله مربوط به آقاي دايي و آقاي رحيمي است. ما به عنوان اعضاي هيات مديره تنها به موضوع‌هاي کلان و کليت باشگاه کار داريم و نمي‌توانيم در اين موارد صحبتي کنيم. ما فقط در اين حد مي‌توانيم صحبت کنيم که چهار ميليارد تومان پول به حساب اعضاي کادر فني و بازيکنان ريخته شده و تا حدي از پولي که بازيکنان از ما طلب دارند را پرداخت کرده‌ايم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها