کد خبر: ۲۲۵۵۳۹
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگاران تحلیل خود از شرایط فعلی استقلال را اینگونه بیان کرد: تاخیری که در معرفی هیات مدیره و مدیر عامل بوجود آمد می تواند به ضرر استقلال تمام شود. البته از وقتی مدیر عامل شدن افشارزاده قطعی شد یک سری کارهایی انجا شد. امیر قلعه نوعی باهاش است و نمی گذارد زمان از دست برود. به عقیده من مذاکره با بعضی بازیکن ها صورت گرفته و از نظر خرید بازیکن امیر چند وقتی می شود فعالیت خودش را شروع کرده است.

وی ادامه داد:

چیزی که مشخص شده این است که استقلال مثل سال قبل قرارداد نخواهد بست که بازیکن هر زمانی دلش خواست تیم را تنها بگذارد. قلعه نوعی در لیگ چهادرهم دنبال جوان گرایی است. استقلال لازم است مثل پرسپولیس پوست اندازی را در برنامه داشته باشد و بازیکن های جوان و کارآمد را به تیم اضافه کند. شما همین پرسپولیس را نگاه کنید، امسال علت نتیجه گرفتنش همین جوان هایی بودند که علی دایی به تیم اضافه کرد.

فریبا در واکنش به احتمال بازگشت مجتبی جباری به استقلال گفت: مجتبی اگر آماده باشد وجودش برای هر تیمی نعمت است و واقعا سال گذشته در استقلال کمبودش حس می شد. ما در فوتبال ایران توپ پخش کنی مثل جباری نداریم، اگر مجتبی قرار باشد برگردد شک نکنید که کمک خوبی برای امیر خواهد بود. البته در آخرین سال حضورش در استقلال یک سری حواشی پیرامون او وجود آمد که مرکز آن مبحث اقتصادی بود.

وی افزود: اگر استقلال بحث مالی نداشته باشد بازیکن با تمرکز بیشتری به مسابقات فکر می کند . امیدوارم امسال با آمدن این اعضا موضوع مالی حل شود و دیگر ساهد مسائلی مثل تعطیل شدن تمرین در فوتبال استقلال و پرسولیس نباشم.

مربی سابق استقلال درباره خداحافظی اش از فوتبال گفت: تصمیمم را گرفته ام و دیگر کار فنی نخواهم کرد. البته هر زمان لازم باشد در مقام مشاور به استقلال کمک می کنم اما دیگر بهتاش فریبا را روی نیمکت مربی گری نخواهید دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها