کد خبر: ۲۲۵۴۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
این روزها بیشتر افرادی که پا به باشگاه پرسپولیس می گذارند، حرف اولشان پول و دریافت مطالبات گذشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی »خبرگزاری دانشجو»، باشگاه پرسپولیس امروز نیز محل رفت و آمد چهره های فوتبالی زیادی بود.


* پدر و مدیر برنامه های علیرضا حقیقی اروز به دفتر علیرضا رحیمی مدیرعامل سرخپوشان رفتند و موفق شدند 30 درصد از مطالبات گذشته این دروازه بان ملی پوش را دریافت کنند.


آنها همچنین از دو پیشنهاد از تیم های لیگ برتری در کشورهای پرتغال و فرانسه خبر دادند.


حقیقی هم اکنون با روبین کازان قرارداد دارد، اما به طور قرضی برای تیمی در دسته دوم پرتغال بازی می کند.

 


* قاسم دهنوی نیز امروز به باشگاه رفت. او پس از خروج از دفتر رحیمی در جمع خبرنگاران گفت: در قرارداد من دست برده شده و هیچ چیز سر جایش نیست. پولی که من گرفتم با مبلغی که در قراردادم ذکر شده زمین تا آسمان فرق دارد. متاسفانه چک‌هایی که از طرف باشگاه پرسپولیس به من داده شده و پاس نشده هم در قراردادم ذکر شده که این مشکل‌ساز شده است.


او درباره احتمال حضورش در پرسپولیس برای فصل آینده گفت: مشکلی برای این کار ندارم و باید دایی نظر نظر بدهد. به نظرم تا فردا همه چیز مشخص شود.

 


* سعید عزیزیان مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس نیز امروز برای حل مشکل مالیاتی اش به باشگاه رفت. او در این باره گفت:  به اینجا آمدم تا مشکل ممنوع الخروج شدم را به اطلاع رحیمی برسانم.

 

 

* محمدرضا خانزاده و پدرش نیز امروز راهی باشگاه شدند. پدر این مدافع ملی پوش که فصل قبل در ذوب آهن به طور قرضی بازی کرد، اظهار داشت: پسرم با پرسپولیس قرارداد دارد، اما با این شرایط و در وضعیتی که وعده و وعیدهای باشگاه پرسپولیس عملی نشده، صلاح نیست در این تیم بماند. او فقط  30 درصد از قراردادش را هم گرفته است. ما به دنبال گرفتن رضایتنامه هستیم و حتی حاضریم در صورت تحقق این موضع، طلبمان را نیز ببخشیم. پسرم از چندی باشگاه اروپایی پیشنهاد دارد و ما منتظر تصمیم باشگاه پرسپولیس هستیم.

 


* سید مهدی سیدصالحی مهاجم پرسپولیس ساعتی قبل به دفتر رحیمی رفت و در هنگام خروج گفت: در این جلسه حرفی درباره آینده ام زده نشد و بحث اصلی روی مسائل مالی بود.

 


* مدیر برنامه های نیلسون هم امروز راهی باشگاه شد. او در این باره گفت: اول باید پول های قبلی تسویه شودو و پس از آن درباره فصل آینده صحبت خواهیم کرد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها