کد خبر: ۲۲۵۴۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
دروازه‌بان 26 ساله تيم ملي بوسني از رويارويي اين تيم با ايران در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل به عنوان آزموني بزرگ و دشوار ياد کرد.

 

آسمير بگوويچ، دروازه‌بان تيم استوک‌سيتي که يکي از بهترين سنگربانان فصل اخير ليگ برتر انگليس بوده است حالا خودش را آماده مي‌کند تا با پيراهن بوسني‌وهرزگوين در جام جهاني 2014 برزيل مقابل ستاره‌اي همچون ليونل مسي آرژانتيني بازي کند.

به نقل از تسنيم، بگوويچ گفت: بازي در ليگ برتر انگليس آماده‌سازي خوبي براي حضور در جام جهاني برزيل است. ليگ برتر انگليس بهترين ليگ دنياست و اين شانس را داشتم که هفته به هفته در چنين رقابت‌ سطح بالايي بازي کنم. بازي در ليگ برتر بهترين روش براي آماده‌سازي جهت حضور در اين تورنمتت سطح بالاست.

وي در خصوص تيم بوسني اظهار داشت: بوسني را تيم سطح متوسطي در اروپا مي‌دانند اما به نظرم ما يکي از بهترين تيم‌هاي اروپا هستيم. در مقايسه با تيم‌هاي صاحبنام شانس کمي را براي‌مان قائل هستند و به ما برچسب «از پيش‌بازنده» مي‌زنند.

بگوويچ در مورد رقباي بوسني عنوان کرد: حضور در جام جهاني آرزويي بزرگ براي من است. بازي مقابل هر تيم و کشوري افتخاري بزرگ، وظيفه‌اي خطير و چالشي بزرگ است. آرژانتين مدعي اصلي صعود از گروه F جام جهاني است ولي بازي مقابل ايران و نيجريه هم آزمون‌هاي بزرگي براي ما خواهند بود.

تيم ملي فوتبال بوسني‌و‌هرزگوين در گروه F جام جهاني 2014 با تيم‌هاي ايران، آرژانتين و نيجريه همگروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها